استاندار قزوین؛

فتح خرمشهر برگ زرین دوران دفاع مقدس است

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۰:۵۰
کد خبر: ۷۱۰۷۰۹
فتح خرمشهر برگ زرین دوران دفاع مقدس است
زاهدی گفت: فتح خرمشهر برگ زرین دوران دفاع مقدس است که همه محاسبات دشمن را نقش برآب کرد و حماسه ای بزرگ را به ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت سوم خرداد در لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد اظهار کرد: فتح خرمشهر برگ زرین دوران دفاع مقدس است که همه محاسبات دشمن را نقش برآب کرد و حماسه ای بزرگ را به ثبت رساند.

استاندار قزوین بیان کرد: سالروز آزادی خرمشهر یک مناسبت پرافتخار است که نشان داد با ایمان به خداوند عده قلیلی می توانند بر عده کثیری غلبه کنند و شاهد تحقق وعده های الهی باشند.

زاهدی تصریح کرد: دشمن محاسبه نکرده بود ملتی که توانسته رژیمی ستمشاهی را با دست خالی سرنگون کند، قادر است به لطف الهی و هدایت امام خود و شجاعت رزمندگانی مخلص بساط آنها را نیز برچیند و در این جنگ علیرغم حمایت همه جانبه کشورهای استکباری ملتی غیور به پیروزی رسید و دشمنان را شکست داد.

وی یادآورشد: دشمن حمایت معنوی از رزمندگان ما را هم نادیده گرفته بود اما ملت ما بارها از این امدادهای غیبی بهره برد و به گفته امام راحل «خرمشهر را خدا آزاد کرد» تا این لطف الهی نصیب ملت سرافراز ما شود.

زاهدی خواستارشد: از نظر نظامی عملیات بیت المقدس باید به عنوان یک الگوی موفق نظامی در کتب جنگی ثبت و ضبط شده و به سربازان و فرماندهان نظامی آموزش داده شود.

وی با اشاره به حماسه آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: این حماسه به دنیا نشان داد با ایمان به خدا، وحدت و خودباوری و هدایت رهبری می توان کارهای نشدنی را ممکن کرد و امروز هم با همین عوامل می توانیم بر زیاده خواهی دشمنان غلبه کنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: محاسبه غلط دشمن این بود که غرور دینی و ملی رزمندگان ما را نادیده گرفت و فکر نمی کرد عهدشکنی صدام و پاره کردن قرارداد الجزایر موجب نابودی اش می شود اما جهان دید که ایران اسلامی در مقابل مدرن ترین تجهیزات نظامی جهان ایستاد و به پیروزی رسید.

زاهدی خاطرنشان کرد: امروز همان شرایط دیروز است و رئیس جمهور آمریکا که در یک حرکت قانون شکنانه، عهدشکنانه و غیر اخلاقی تعهد بین المللی را نادیده می گیرد باید بداند مانند دوران دفاع مقدس با صلابت و ایستادگی همین مردم روبرو شده و شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: در سخنان رهبری صلابت جمهوری اسلامی و ملت مقاوم را دنیا احساس کرد که ایران در برابر عهد شکنی و افزون طلبی ها ایستاده است و کوتاه نمی آید.

زاهدی از ملت ایران خواستار شد تا همچون دوران دفاع مقدس راه امام، رهبری و استقامت وایستادگی را ادامه دهند و دشمنان را به خاک مذلت نشانند.

استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: در این دوره تاریخی باز هم دشمنان استکباری و در راس آن آمریکا دچار اشتباه محاسباتی دیگری شده است و هنوز اقتدار ملت و نیروهای مسلح و هدیات رهبری را نادیده گرفته اما باید بداند خط مشی ما دفاع از انقلاب اسلامی و سرزمین ایران و حفظ ارزشهاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز