رئیس فناوری اطلاعات بهزیستی کشور خبر داد؛

اختصاص ۲۰۰میلیون تومان برای تحقق دولت الکترونیک در قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۱:۴۳
کد خبر: ۷۱۱۲۱۳
اختصاص ۲۰۰میلیون تومان برای تحقق دولت الکترونیک در قزوین
فریبا بریمانی گفت: به منظورتسریع در خدمت رسانی و ارتقاء کیفی خدمات 200میلیون تومان اعتبار برای تحقق دولت الکترونیک در بهزیستی استان قزوین اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فریبا بریمانی رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور در حاشیه سفر به قزوین در خصوص توسعه فناوری  سازمان بهزیستی اعلام کرد: مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور تلاش می کند، زیر ساخت های لازم را برای استقرار دولت الکترونیک در جهت کاهش هزینه، مراجعه مددجویان، سرعت و ارتقاء کیفی در خدمات با اعتباری بالغ بر 200میلیون تومان در راستای تحقق دولت الکترونیک  برای استان قزوین  اختصاص یابد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور یاد آور شد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای تحقق دولت الکترونیک در کل کشور مبلغ ۱۰میلیارد تومان می باشد، برای کمک به استانهایی که زیرساخت فناوری را ایجاد کرده اند از جمله استان قزوین  ۲۰۰میلیون تومان اختصاص داده خواهد شد تا مدیران بتوانند سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز را تهیه کنند.

فریبا بریمانی اضافه کرد: امیدواریم در بهزیستی استانها با استفاده از فناوری و خدمات برخط بتوانیم خدمات بهتری به مددجویان ارائه کنیم تا با این کار مراجعات کمتر شده و دسترسی بهتری برای مددجویان فراهم شود.

بریمانی یادآورشد: بزودی سامانه ثبت درخواست الکترونیکی مددجویان راه انداری می شود و افراد تحت پوشش می توانند در فضای اینترنت درخواست خود را بدون مراجعه حضوری در سیسستم بهزیستی ثبت کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته هم سامانه «یو اس اس دی» و دولت همراه را راه اندازی کردیم که مددجویان قادر شده اند اطلاعات پرداخت و سایر نیازها را از آن دریافت کنند.

بریمانی ادامه داد: مددجویان تحت پوشش بهزیستی در هفته گذشته بیش از ۶۷هزار خدمت را از طریق  دولت الکترونیک دریافت کردند و اگر استقبال خدمت گیرندگان زیاد باشد با ایجاد زیرساختها قادریم این نوع خدمات را براحتی و بسرعت توسعه بخشیم.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور گفت: بهزیستی سازمانی دانش محور و پیشرو است و در کنار سامانه های کنونی فعال شده، سامانه های جدیدی در دست اقدام داریم که ثبت الکترونیک درخواست و سامانه اتوماسیون اداری مراکز غیر دولتی که به مراکز دولتی متصل می شود از آن جمله است که مراکز می توانند درخواست خود را مستقیم به مرکز ارسال کنند.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت بخش خصوصی هم اضافه کرد: واگذاری خدمات بهزیستی به بخش خصوصی قابل توجه بوده و خرید خدمات از بخش خصوصی انجام می شود و با ارزش گذاری میتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

بریمانی افزود: اگر بخواهیم سریعتر به هدف برسیم باید سازمان بهزیستی برنامه محور و تفکر محور حرکت کند تا بدانیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: لازم است با آینده پژوهی در برنامه ها به هدف برسیم و در این راستا آموزش را برای کارکنان دولتی و غیر دولتی جدی گرفته ایم و معتقدیم آموزش های مهارتی باید مستمر، هدف مند و به روز باشد تا اثر بخشی فعالیتها بالا برود.

وی در خاتمه از کارهای انجام شده در بهزیستی استان قزوین ابراز رضایت کرد و افزود: در استان قزوین کارهای خوبی شده اما حمایت می کنیم تا وضعیت بهتر شود.

بریمانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز