معاون مشارکت های مردمی بهزیستی قزوین خبرداد؛

احداث ۳۷۰۰واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۷:۵۵
کد خبر: ۷۱۱۲۱۵
احداث ۳۷۰۰واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی قزوین
غفار رمضانی از ساخت ۳۷۰۰واحد مسکونی توسط بهزیستی قزوین که تا کنون ۲۷۱واحد آن واگذار شده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غفار رمضانی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین درنشست مدیرکل و معاونان بهزیستی استان قزوین با رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری بهزیستی کشور برگزار شد گفت: ۳۷۰۰واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در استان قزوین در حال احداث است که تاکنون ۲۷۱واحد آن به واجدان شرایط واگذار شده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین اظهارکرد: در سال گذشته ۱۰میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان اعتبار داده شد که ۸میلیارد و ۱۲۵میلیون تومان آن جذب شد که رشد خوبی داشتیم اما لازم است تسهیلات اشتغالزایی افزایش یابد.

رمضانی بیان کرد: سهم اشتغال بهزیستی استان ۵۷۲نفر بود که ۶۵۵شغل ایجاد کردیم که با رشد ۱۳درصدی مواجه شدیم.

وی فعال سازی مراکز خیریه و شناسایی افراد جویای کار را از مهمترین برنامه های این معاونت دانست و گفت: شناسایی معلولان در روستاها، توسعه مشاغل خرد و آموزش فراگیر در مراکز فنی و حرفه ای و امضای تفاهم نامه با ادارات، موسسات و شرکتها، برگزاری دوره های آموزشی کارشناسی و راستی آزمایی فعالیتها از اولویت های این معاونت است.

رمضانی در پایان گفت: تعداد مراکز و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان قزوین ۳۰۵مورد است و طرح حمایت تحصیلی برای دانشجویان نخبه و حمایت ۶۳میلیون تومانی از آنها، پرداخت ۸۱میلیون تومان کمک هزینه ازدواج، تحت پوشش قرار دادن ۱۴۵نفر در طرح حامی، جمع آوری ۱۰۰میلیون تومان زکات فطره از کارهای انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز