استاندار قزوین خواستار شد ؛

نصب کنتور هوشمند در چاه های آب مزارع استان قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۷:۱۲
کد خبر: ۷۱۱۲۲۲
نصب کنتور هوشمند در چاه های آب مزارع استان قزوین
عبدالمحمد زاهدی از کشاورزان نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های اب مزارع کشاورزی را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه ستاد مدیریت بحران آب استان که در استانداری قزوین برگزار شد گفت: خشک سالی یک واقعیتی است که از سال ها پیش در کشور مطرح شده، اکنون که با بحران کم ابی مواجه هستیم در این زمینه یکی از راه های حل این مشکل نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های آب مزارع کشاورزی به منظور توسعه ابیاری به شیوه های مدرن می باشد.

 استاندار قزوین افزود: مساله کم آبی باید به گونه ای ساماندهی و مدیریت شود که از یک طرف این عنصر حیاتی بعنوان منابع ملی و متعلق به نسل های امروز و آینده به خوبی حفاظت و حراست شود.

 زاهدی با اشاره به حل بحران کم ابی یاداور شد: از طرف دیگر این امر نباید به تولید ملی و اشتغال لطمه ای وارد کندتا کشاورزان بتوانند با یک مدیریت صحیح و علمی نقش و وظیفه ملی خود را به درستی ایفا کنند.

وی اظهارکرد: در ساماندهی و مدیریت آب باید عدالت را رعایت کرده و از هرگونه تساهل و تسامح در این خصوص پرهیز و اجتناب شود.

 استاندار قزوین تاکید کرد: هیچ گونه پارتی بازی در این حوزه نباید وجود داشته باشد و زمانیکه مردم احساس تبعیض کنند به هیچ وجه مدیران مربوطه را نخواهند بخشید و کوتاه نمی آیند.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت افکار عمومی، اطلاع رسانی و موضع گیری در حوزه آب باید به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکند و اشخاص و مسوولان از هرگونه نگاه سیاسی، جناحی و تنش آفرین در این زمینه خودداری کنند.

در پایان جلسه مدیران و متولیان آب استان، تشکل های آب بران و جمعی از مدیران و فرمانداران به ارائه گزارش، بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز