معاون عمرانی استاندار قزوین:

آزمایشگاه های بتن باید صلاحیت مضاعف کسب کنند

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۷:۵۷
کد خبر: ۷۱۲۴۲۴
آزمایشگاه های بتن باید صلاحیت مضاعف کسب کنند
علی فرخزاد گفت: آزمایشگاه های کنترل کیفیت بتن باید صلاحیت مضاعف کسب کرده و همکار اداره استاندارد شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای فنی با بیان مطلب فوق افزود: تنها راهکار اجرایی این است که آزمایشگاه ها همکار و معتمد اداره استاندارد باشند و اگر رویه جز این باشد هیچ راهکار قانونی برای شرکت تولید کننده خاطی وجود نخواهد داشت، مگر اینکه مالک به مراجع قضایی شکایت کند و یک پروسه طولانی طی شود.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: آزمایشگاه ها باید ملزم به دریافت گواهی استاندارد شوند و نتیجه آزمایش هایشان به طور مستقیم به این اداره ارجاع شود و اگر مشکلی وجود داشت، این اهرم وجود داشته باشد تا برخورد جدی صورت گیرد و شرکت پلمپ شود.

فرخ زاد ادامه داد: وضعیت موجود در تولید و کنترل کیفیت بتن، رویه خوبی نیست  و خروجی آن رضایت بخش نمی باشد. حتی آزمایشگاه هایی داریم که رسما عوامل اجرایی در آنها حضور نداشته اند و مالک شخصا برای کارهای آزمایشی اقدام کرده است، و این در حالی است که مالکین هزینه های زیادی برای آزمایشهای کنترل کیفیت پرداخت می کنند، لذا می بایست بازبینی جدی در رویه موجود صورت گیرد.

درپایان جلسه اعضای شورای فنی  گزارش عملکرد شورای فنی، کارگروه ها در سال96، گزارش آسیب شناسی تولید و نیز اجرای بتن آماده استان ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز