توسط اداره راهداری بویین زهرا صورت گرفت؛

ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان بویین زهرا

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۱:۰۹
کد خبر: ۷۱۲۹۹۲
ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان بویین زهرا
احسان شهبازی از اقدامات لازم جهت تعمیر محورهای مواصلاتی در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احسان شهبازی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بویین زهرا  با اعلام این خبر گفت: در طی اردیبهشت ماه سال 97 اقدامات لازم جهت تعمیر و نگهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان بویین زهرا صورت گرفته که بیش از 50 تن آسفالت جهت روکش و لکه گیری در سطح راههای اصلی و روستایی این شهرستان مصرف شده است.

رییس اداره راهداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به استفاده از 50 تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی این شهرستان افزود: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها به میزان 120000 مترمربع، نصب و جابه جایی نیوجرسی 20 متر، انسداد راههای غیر مجاز 50 مورد از جمله عملیات صورت گرفته توسط راهداران این اداره می باشد.

شهبازی اضافه کرد: شستشوی علائم و تابلوها به تعداد 1000 عدد، تسطیح و تیغه زنی راههای روستایی به طول 45 کیلومتر ، قنو زنی راههای روستایی 15 کیلومتر ، تنقیه و پاکسازی پل و آبرو در محور اصلی 50 مورد، خاکریزی دهانه پل ها 50 دستگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته در طی عملیات راهداری محوری شهرستان بویین زهرا است.

وی در خصوص دیگر عملیات راهداری محوری در سال جاری اعلام کرد: تهیه و نصب تابلوها در محور اصلی 150 مورد، جمع آوری خاکها و ضایعات موجود سطح محور اصلی 400 متر مکعب از جمله اقدامات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

شهبازی ادامه داد: تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده ها، شانه سازی، ریزش برداری و پاکسازی سطح جاده از سنگ از دیگر اقدامات این شهرستان می باشد.

رییس اداره راهداری شهرستان بویین زهرا در پایان یادآور شد: با آغار سفرهای تابستان راهداری شهرستان بویین زهرا با استفاده از امکانات و ماشین آلات خود تمام توان و ظرفیت خود را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان در سطح محورهای شهرستان بویین زهرا بکار گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز