مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین:

نیمی از برنامه های پدافند غیرعامل در قزوین عملیاتی شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۲:۰۲
کد خبر: ۷۱۳۲۷۱
نیمی از برنامه های پدافند غیرعامل در قزوین عملیاتی شد
محمد افشار گفت: 50درصد برنامه های پدافند غیرعامل اجرایی شده و بازنگری طرح آمایش در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین در نشست شورای پدافند غیر عامل استان قزوین با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل اظهار کرد: 50درصد برنامه های پدافند غیرعامل اجرایی شده و بازنگری طرح آمایش در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل پدافند غیرعامل قزوین اضافه کرد: در سال جاری پیش بینی طرح جامع پدافند غیرعامل انسانی، نقشه وضعیت زیرساختها، پاسخ به تهدیدات، طرح شناسایی پدافند غیرعامل شهری، مقابله با حوادت شهری، تخلیه و اسکان موقت جمعیت، طرح حفاظت از مردم در محیط شهری عملیاتی می شود.

افشار بیان کرد: برگزاری چند رزمایش در سال جاری توسط یکی از کارگروه های تخصصی پیش بینی شده که در کنار آن شناسنامه ایمنی دستگاه ها هم تهیه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد که امسال انتظار داریم نظم جلسات بیشتر باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل قزوین افزود: برای تجهیز ساختمان آتش نشانی با شهرداری و سازمان همیاری وزارت کشور تفاهم نامه بسته ایم.

افشار اعلام کرد: اختصاص یک درصد از اعتبارات تملک دارایی دستگاه های اجرایی به طرح های پدافند غیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم.

وی در پایان خصوص ضرورت نصب دیزل ژنراتور در مراکز مهم و حساس مانند بانک ها و نانوایی ها، واحدهای صنعتی برای تامین انرژی در مواقع قطع برق سراسری نکاتی را یادآورشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز