مدیر عامل شرکت گاز قزوین خبرداد؛

اتصال ۲۶۰۰واحد صنعتی به گاز طبیعی

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۶:۴۴
کد خبر: ۷۱۳۲۸۶
اتصال ۲۶۰۰واحد صنعتی به گاز طبیعی
اسماعیل مفرد بوشهری گفت: تا کنون در استان قزوین 2هزار و 647واحد صنعتی از گاز طبیعی بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز قزوین با اشاره به روند پرشتاب گازرسانی به صنایع افزود: سال گذشته 187واحد صنعتی و تولیدی استان به شبکه سراسری گاز متصل شدند که در مقایسه با سال 1395رشد 14درصدی داشته اند که در حال حاضر 2هزار و 647واحد صنعتی عمده و جزء از گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک بهره مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز قزوین اظهار کرد: در سال گذشته بستر و زیر ساخت لازم برای گازرسانی به 58واحد تولیدی نیز فراهم شده است که پس از انجام اقدامات لازم توسط متقاضیان، گاز آنها برقرار خواهد شد.

بوشهری همچنین در مورد طرح های فعلی گازرسانی به صنایع اضافه کرد: پیش بینی و برنامه ریزی شرکت گاز استان قزوین برای سال جاری رساندن گاز به 325واحد صنعتی می باشد که امیدواریم با رویکرد مثبت صاحبان صنایع به استفاده از گاز طبیعی این مقدار محقق شود.

وی با اشاره به این موضوع که در حال حاضر 4پیمانکار پروژه های مربوط به گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی را پیش می برند، تصریح کرد: گازرسانی به صنایع مصرف کننده سوخت مایع از محل اعتبارات تخصیص یافته در اولویت های اصلی شرکت گاز می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین مقدار گاز تحویل شده به صنایع استان به جزء نیروگاه شهید رجایی را در سال گذشته در حدود یک میلیارد متر مکعب اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن 6درصد افزایش داشته است.

مفرد بوشهری در پایان خاطر نشان کرد: گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی در سال حمایت از کالای ایرانی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و گاز طبیعی به عنوان سوختی پاک و ارزان می تواند نقشی موثر در تولید محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در داخل کشور داشته باشد.

شرکت گا ز2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز