مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری قزوین:

۶۲تقاطع در قزوین اصلاح هندسی شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۰:۴۳
کد خبر: ۷۱۳۲۸۹
۶۲تقاطع در قزوین اصلاح هندسی شد
سعید جهانگیری گفت: از 122 تقاطع مهم در شهر قزوین 54 درصد تقاطع ها اصلاح هندسی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به اینکه بر اساس نقشه GIS ، 122 تقاطع مهم اعم از همسطح و غیرهمسطح  در شهر قزوین وجود دارد، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون 54درصد از این تقاطع ها بر حسب ضرورت، اصلاح هندسی شده است.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل قزوین عنوان کرد: در این راستا همواره نیازسنجی های لازم برای اجرای پروژه های اصلاح هندسی در تقاطع های شهر انجام می شود تا در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

جهانگیری اضافه کرد: بخشی از شبکه معابر شهر را تقاطع ها تشکیل می دهند بنابراین اصلاح هندسی آن ها در کنترل بار ترافیکی معابر و به تبع آن کاهش بار ترافیکی موثر است.

وی تصریح کرد: 11درصد از پروژه های اصلاح هندسی تقاطع های  شهر هنوز تکمیل نشده است که تکمیل و بهره برداری از آن ها در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل قزوین خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین فراهم کردن بستری برای تسهیل در تردد شهروندان در شبکه معابر شهر است تا با کاهش بار ترافیکی معابر، ضریب امنیت تردد شهروندان را افزایش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز