رئیس خانه مطبوعات قزوین:

١٢٠خبرنگار قزوینی در سامانه رسانه های کشور ثبت شدند

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۸:۰۹
کد خبر: ۷۱۳۷۹۲
١٢٠خبرنگار قزوینی در سامانه رسانه های کشور ثبت شدند
محمد کریم کاظم پور از ثبت ١٢٠خبرنگار حرفه ای استان قزوین در سامانه جامع رسانه های کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد کریم کاظم پور رئیس خانه مطبوعات قزوین  در جلسه هماهنگی رفع مشکلات بیمه ای خبرنگاران گفت: تاکنون ١٢٠خبرنگار از استان قزوین در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت عضویت شده اند که ملاک ما برای ارائه خدمت و برنامه ریزی خبرنگاران عضو در سامانه خواهند بود.

رئیس خانه مطبوعات قزوین  افزود: متاسفانه در دست نبودن اطلاعات دقیق از فعالان در رسانه ها، همیشه از آسیب های رسیدگی به معضلات این قشر بوده است ولی با راه اندازی سامانه جامع رسانه های کشور خبرنگاران حرفه ای باید در این بانک اطلاعاتی عضو شوند.

کاظم پور اضافه کرد: با پیگیری های جدی و با برگزاری جلسات مختلف و رایزنی های انجام شده با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مشکلات بیمه ای خبرنگاران رفع شده است.

وی عنوان کرد: مشکلی که امروز دامن گیر نشریات محلی شده است، کاهش حمایت های دولت در حوزه بیمه رسانه هاست و همین مسئله موجب شده تا مدیران رسانه ها از هرگونه خدمات بیمه ای به کارکنان خود سرباز زنند.

رئیس خانه مطبوعات قزوین ابراز کرد: در حال حاضر سهمیه هایی نیز برای بیمه نشریات در نظر گرفته شده که با توجه به نوع نشریه و مدت زمان انتشار آن عادلانه نیست و وزارتخانه باید بتواند فکری در این حوزه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز