مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین :

حاشیه رودخانه های قزوین احیا و بهره برداری می شود

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۴:۴۹
کد خبر: ۷۱۳۸۷۶
حاشیه رودخانه های قزوین احیا و بهره برداری می شود
مسعود حق لطفی گفت: فضای حاشیه رودخانه هایی که از میان شهرهای استان قزوین می گذرد باید احیا و بهره برداری شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود حق لطفی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام خبر فوق افزود: بررسی و یافتن راه کارهای مناسب برای احیا و بهره برداری از فضای حاشیه رودخانه هایی که از میان شهرهای استان می گذرد در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار کرد: اجرای طرح های مناسب شهری در حاشیه های این رودخانه ها می تواند کیفیت فضای شهری را ارتقا داده و باعث می شود از ظرفیت های طبیعی موجود بیشتر بهره مند شویم.

حق لطفی اضافه کرد: وجود رودخانه در شهرهای استان از جمله قزوین، آبگرم، رازمیان، الوند، آوج و محمودآباد نمونه فرصتی است که باید از آن برای افزایش زیبایی مناظر شهری استفاده کرد.

 وی با اشاره به اینکه احیای رودکنارها از جمله اهداف مورد نظر در موضوع بازآفرینی شهری است، عنوان کرد: در همین راستا استخراج پیشنهادات طرح های مصوب شهری دارای رودخانه، بررسی نمونه های داخلی و خارجی هر شهر و بازدید از شهرهای دارای رودخانه از دیگر برنامه های در دست اقدام برای ارائه راه کارهای مناسب جهت بهره برداری و احیای رودکنارها در شهر های استان است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: بررسی مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی ایران و ضوابط اجرایی در خصوص رودکنارها و بررسی و امکان سنجی مصوبه شورای عالی برای شهرهایی که پتانسیل تهیه طرح رودکنار را دارند از جمله موضوعاتی است که در دستور کار مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین قرار گرفته است.

راه و شهرسازی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز