رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبرداد؛

تشکیل ۴۴۹پرونده گرانفروشی در ماه مبارک رمضان

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۶:۳۳
کد خبر: ۷۱۵۶۹۱
تشکیل ۴۴۹پرونده گرانفروشی در ماه مبارک رمضان
علی پرزحمت از تشکیل 449 پرونده تخلفاتی بازار رمضان در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 449پرونده تخلفاتی در خصوص گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، امتناع از عرضه کالا، عدم صدور فاکتور و درج قیمت در بازار ماه مبارک رمضان تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت قزوین اظهار کرد: با توجه به میزان افزایش تقاضای برخی از کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی بازار آغاز و نظارت بر آنها نیز تشدید شد.

پرزحمت ادامه داد: 60بازرس مستقل و 53ناظر افتخاری به صورت غیرمستقیم در سطح شهر به کالاهای اساسی این ایام در مراکز اقتصادی و فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی، لبنی و سایر اقلام نظارت می کنند.

وی افزود: رسیدگی سریع به شکایات مراجعه کنندگان نیز از اولویت کار سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی یک شعبه سیار برای رسیدگی به شکایت های مردمی تشکیل شده است.

این مقام مسوول اضافه کرد: خوشبختانه اصناف استان قزوین از جمله اتحادیه های صنف پوشاک، خواروبار فروشان و قنادان در راستای نظارت بر قیمت ها همکاری و مشارکت خوبی داشته و بازرسان خود را در این زمینه فعال کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین یادآور شد: نمایشگاه طرح ضیافت استان قزوین نیز در راستای تعدیل قیمت ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی برگزار و کالاهای مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئینی، گوشت، مرغ، لبنیات، مواد غذایی و شیرینی با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه شد.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، جشنواره های فروش طرح ضیافت در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای کوروش، رفاه، اتکا و هایپر مارکت ها برگزار و با هماهنگی های صورت گرفته نیز تخفیف های 10 تا 20درصدی بر روی کالاهای اساسی اعمال شد.

پرزحمت اعلام کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همچنین با قیمت های ویژه ستاد تنظیم بازار از جمله برنج، شکر، گوشت مرغ و قرمز منجمد در سطح استان به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها نیز توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در پایان تاکید کرد: سامانه124 برای رسیدگی به شکایت های مردمی در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند گزارش های خود را برای رسیدگی در اسرع وقت به این شماره اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز