فرمانده انتظامی آبیک خبر داد؛

مرگ فرجام مهندس ساختمان در مرغداری / قاتل دستگیر شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۰:۳۷
کد خبر: ۷۱۶۱۶۴
مرگ فرجام مهندس ساختمان در مرغداری / قاتل دستگیر شد
سرهنگ مجید حسنوند از قتل مهندس ۵۰ ساله یک واحد مرغداری و دستگیری قاتل در شهرستان آبیک خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ مجید حسنوند فرمانده نیروی انتظامی آبیک در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی یک کارگر در یک واحد مرغداری در شهرستان آبیک بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آبیک اظهار کرد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد کارگر مرغداری پس از شلیگ گلوله با تفنگ شکاری به سمت مهندس ساختمان 50 ساله واحد مرغداری متواری شده و بلافاصله فرد مضروب که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود جهت مداوا به مرکز درمانی اعزام شد.

سرهنگ حسنوند افزود: ماموران ضارب را بعد از شناسایی در یک اقدام غافلگیرانه در خانه های سازمانی  واحد مرغداری که قصد فرار داشت دستگیر و اسلحه را  که در منزل اقوام پنهان کرده بود کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به تیراندازی به سمت مهندس 50 ساله اعتراف و انگیزه خود را عصبانیت به خاطر توهین و فحاشی مهندس شرکت به پدرش در بین کارگران واحد مرغداری اعلام کرد.

فرمانده انتظامی آبیک با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد یادآور شد: مضروب به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز