مدیرکل امور ورزش دانشگاه آزاد قزوین خبرداد؛

برگزاری مسابقات ورزشی "جام رمضان" در دانشگاه آزاد قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۸:۰۹
کد خبر: ۷۱۷۰۹۵
برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در دانشگاه آزاد قزوین
محمود کاکاوند از برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مناسبت ماه مبارک رمضان در رشته های مختلف خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین؛ محمود کاکاوند مدیرکل امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اعلام این خبر، گفت: به دلیل حمایت ها و تاکیدات دکتر موسی خانی ریاست دانشگاه مبنی بر ایجاد فضایی شاد و مفرح و نیز توجه به سلامت دانشجویان، یک دوره مسابقات ورزشی دانشجویی در قالب "جام رمضان" در رشته های تنیس روی میز، پرتاب آزاد بسکتبال، طناب زنی، دارت، طناب کشی، شنا، بدمینتون، فوتبال دستی و پیاده روی در دو بخش دانشجویان دختر و پسر برگزار و در پایان با اهدای جوایز به نفرات و تیم های برتر از آنان تقدیر شد. 

مدیرکل امور ورزش دانشگاه آزاد قزوین اظهار کرد: در بخش دختران که با استقبال بسیار خوبی همراه بود، در رشته پرتاب آزاد بسکتبال خانم ها حدیثه درویشوند، زهرا قلعه قوند و زهرا خمسه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته طناب زنی خانم ها مریم شعبانی، متینه شفیعی و فرناز رستمی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته دارت نیز در پایان خانم ها زهرا عسگری، فریناز کام شاد، شکوفه الله بخشی حائز رتبه های برتر شدند.

کاکاوند افزود: در رشته طناب کشی خانم ها: زهرا شیشه گرها، فاطمه خمسه، سارا محمد قلی کردی، سحر خمسه، فاطمه السادات میر بابایی، عطیه شهسواری و آیدا بابایی مقام اول را به دست آورند. همچنین در رشته شنا ماده آزاد محدثه مرادآبادی، زهرا ربیعی زاده و مریم شعبانی رحیم آبادی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش 50متر کرال سینه فاطمه یغمایی، در 50متر کرال پشت شیما مختاری پور، در50متر قورباغه ریحانه گروسی و در بخش 50متر پروانه فاطمه یغمایی عناوین نخست را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در مسابقه داژبال 5نفره (وسطی) در پایان خانم ها محیا قافله باشی، زینب محمدی، نازنین کمالی، پرستو خجسته و فاطمه خمسه به عنوان تیم اول معرفی شدند. همچنین در رشته  تنیس روی میز خانم ها: سمیرا عشایری، زهرا میرزایی و سحر احمدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته بدمینتون سارا چگینی، زهرا صالحی و فائزه نوروزی به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند. در رشته فوتبال دستی نیز زهرا عسگری و نازنین کریمی نژاد مقام اول و فاطمه خمسه و نازنین کمالی مقام دوم را به دست آوردند.

مدیرکل امور ورزش دانشگاه آزاد قزوین در ادامه به نتایج بخش دانشجویان پسر اشاره و تصریح کرد: در رشته تنیس روی میز علیرضا منوچهری، مهدی نوری و شهرام بیگی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته مینی فوتبال (چمن مصنوعی) که با استقبال 32تیم و در یک فضای شاد و در عین حال رقابتی دیدنی برگزار شد در پایان تیم منتظران قائم در بازی فینال موفق شد تیم شهدای گمنام را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و مقام قهرمانی را از آن خود کند. تیم شهدای گمنام نایب قهرمان شد و تیم علم و ادب نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گفته وی، در رشته والیبال در پایان تیم، هلال احمر به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم های سایبر و دانشکده مدیریت به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند.

مدیرکل امور ورزش دانشگاه آزاد قزوین تاکید کرد: در رشته کشتی نیز در 61 کیلوگرم مسعود برزگر و علی رضا عزیز محمدی مقام های اول و دوم را به دست آوردند. در 65 کیلوگرم حمیدرضا کوه کن و علیرضا قلعه وند رتبه های اول و دوم را از آن خود کردند. در 70 کیلوگرم محمد مهدی پور و علیرضا تقوی اول و دوم شدند. در 74 کیلوگرم به ترتیب علی رضا رمضانی، مهدی محمدی و محسن عسگری مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در 79 کیلوگرم پیمان کشاورز و امیر قلیچ خانی رتبه های اول و دوم را به دست آوردند. در 86 کیلوگرم محسن قربانی و سید مهدی حسینی اول و دوم شدند و در وزن 92 کیلوگرم علیرضا صفویه، سید ابوالفضل حسینی و علی عسگری به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کاکاوند در ادامه یادآور شد: برگزاری همایش پیاده روی توسط دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از دیگر برنامه هایی بود که در این مسابقات اجرا شد.

این مقام مسئول با بر شمردن امکانات ورزشی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، افزود: وجود دو استخر آقایان و بانوان با استانداردهای جهانی، مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) ویژه آقایان شامل سالن های بدن سازی، تنیس روی میز، کشتی، ژیمناستیک، ورزش های رزمی، شطرنج، فوتبال دستی، دارت و سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و بدمینتون و مجموعه ورزشی بانوان (امینی) ویژه بانوان شامل سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، بدن سازی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، ورزش های رزمی، فوتبال دستی، دارت و شطرنج و نیز مجموعه زمین های روباز اختصاصی بانوان و آقایان به صورت مجزا از دیگر امکانات ورزشی این دانشگاه است.

کاکاوندخاطرنشان کرد: خوشبختانه امکانات ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بین دانشگاه های کشور زبانزد است که جا دارد از زحمات دکتر موسی خانی ریاست دانشگاه به منظور چنین امکاناتی تقدیر و تشکر کرد.

دانشگاه آز (3)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز