رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور:

نظارت مسوولان فنی نظام مهندسی بر معادن ضروری است

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۸:۲۸
کد خبر: ۷۱۷۵۷۵
نظارت مسوولان فنی نظام مهندسی بر معادن ضروری است
نادعلی اسماعیلی گفت: حضور مسوولان فنی نظام مهندسی معدن برای نظارت برمعادن الزامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نادعلی اسماعیلی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور در دیدار با علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: حضور مسوولان فنی در معادن کشور الزامی است و باید نظارت بر معادن توسط آنها جدی تر گرفته شود.

رئیس نظام مهندسی معدن کشور اضافه کرد: از برون سپاری خدمات سازمان صنعت در امور معادن به نظام مهندسی معدن استان قزوین استقبال می کنیم و امیدواریم زمینه واگذاری امور غیرحاکمیتی معادن به نظام مهندسی معدن فراهم شود.

پرزحمت رییس سازمان صنعت ومعدن گفت: استان قزوین آماده است که کار نظارت بر معادن را به عنوان پایلوت کشوری به مسوولان فنی نظام مهندسی معدن واگذار کند.

پرزحمت افزود: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان می تواند در صورت اجرای این طرح نظارت عالی بر کار مسوولان فنی را عهده دار می شود.

تقی نبئی، رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان قزوین گفت: واگذاری صدور مجوزهای معدنی در استان از جمله درخواست های نظام مهندسی معدن از سازمان صنعت استان است که امیدواریم زمینه های عملیاتی شدن آن فراهم شود.

نبئی افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح در سازمان صنعت استان صورت گرفته و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد تحقق آن باشیم.

وی اضافه کرد: استان قزوین حدود 160معدن فصلی و غیر فصلی دارد که حدود 140ناظر فنی بر اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن در استان نظارت می کنند.

 در پایان رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور با 70تن از مسوولان فنی نظارت بر معادن در قزوین دیدار و در خصوص نظارت جدی بر معادن استان تاکید شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز