اختصاصی برنا/ مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

۲۰پروژه عمرانی ورزشی استان قزوین تا پایان سال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۰:۲۳
کد خبر: ۷۱۷۸۶۳
۲۰پروژه عمرانی ورزشی استان قزوین تا پایان سال به بهره برداری می رسد
عباس علایی مقدم گفت: تا پایان امسال 20پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان قزوین افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا گفت: تا پایان سال 1397 بیست پروژه عمرانی ورزشی در استان قزوین به بهره برداری می رسد که این پروژه ها شامل: سالن اختصاصی بدمینتون، چمن مصنوعی مهرگان، چمن مصنوعی ناصرآباد و ... خواهد بود.

علایی مقدم در خصوص پروژه های عمرانی ورزشی در استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 33پروژه ورزشی  دراستان قزوین با متوسط پیشرفت فیزیکی 60درصد در حال ساخت است که این پروژه ها با اعتبار 170میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

علایی مقدم ادامه داد: افتتاح ورزشگاه سرپوشیده شش هزار نفری قزوین تا هفته دولت سال آینده در دستور کار قرار داریم و با آماده شدن این پروژه ها شاهد توسعه ورزش استان و محرومیت زدایی در نقاط محروم خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص وضعیت حضور در مسابقات باشگاه های کشور بیان کرد: با تاکید استاندار در سال جدید نیز شاهد حضور کاسپین در رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور خواهیم بود که به زودی جلسات هماهنگی و حمایتی برای کاسپین برگزار می شود و با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین تیم های فوتسال و بسکتبال در دو بخش مردان و بانوان و والیبال مردان در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور می یابند.

وی در پایان مهم ترین دغدغه خود را حضور ورزشکاران استان قزوین در بازی های آسیایی و المپیک جوانان دانست و گفت: برای این موضوع برنامه ریزی های خوبی را در راه شرکت و موفقیت ورزشکاران استان در اندونزی و آرژانتین انجام داده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز