مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی قزوین خبرداد؛

تعاونی های برتر استان قزوین تجلیل می شوند

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۱:۱۶
کد خبر: ۷۱۸۶۵۷
تعاونی های برتر استان قزوین تجلیل می شوند
مسعود بابایی گفت: به منظور شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون، از تعاونی های برتر استان قزوین تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود بابایی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان قزوین در قالب سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌ های برتر، شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی قزوین اضافه کرد: فراهم نمودن زمینه ‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه ‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله اهداف دیگر این جشنواره است.

بابایی ادامه داد: تمامی شرکت ها و اتحادیه های تعاونی در گرایش های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، مصرف کنندگان و صنوف خدماتی، اعتباری، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند در این جشنواره از طریق سایت www.taavonibartar.ir ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله و همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه با هدف تجلیل از تعاونگران برتر برگزار می شود.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه امیدواریم تعاون های برتر استان بتوانند به جشنواره کشوری که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌گردد، راه ‌یابند، گفت: در حال حاضر 642تعاونی در سطح استان قزوین وجود دارد که 140واحد در عرصه توزیع، 199واحد در زمینه خدماتی و 203واحد (معادل 47درصد) نیز در زمینه تولید فعالیت دارند.

بابایی، بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده و فعال استان را با 142واحد در زمینه کشاورزی دانست و افزود: شهرستان قزوین با 273تعاونی بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده و فعال را به خود اختصاص داده و کمترین تعداد آوج نیز مربوط به شهرستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز