رئیس سازمان صنعت و تجارت استان قزوین خبرداد؛

پرداخت ۹۳۱میلیارد تومان تسهیلات به هزار واحد تولیدی

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱:۰۱
کد خبر: ۷۱۸۶۷۷
پرداخت ۹۳۱میلیارد تومان تسهیلات به هزار واحد تولیدی
علی پرزحمت گفت: بیش از هزار واحد تولیدی در استان قزوین مبلغ 931میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری قزوین، ضمن اظهار کرد: یک هزار و 51واحد صنعتی و تولیدی استان در قالب طرح رونق تولید و پرداخت مستقیم، مبلغ 931میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت قزوین با اشاره به روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال 96 و سه ماهه نخست سال جاری اعلام کرد: تاکنون تعداد 577واحد در بخش صنعت، معدن و کشاورزی به مبلغ 443میلیارد تومان در بخش بهین یاب (رونق تولید ) تسهیلات در یافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت و تجارت قزوین اعلام کرد: همچنین 427فقره پرداخت مستقیم تسهیلات به مبلغ 4هزار و 710میلیارد ریال صورت گرفته است که از این تعداد 47واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات خود را به مبلغ 270میلیارد ریال که از سال 96 انتقال به سال جاری یافته بود، دریافت کردند.

پرزحمت خاطر نشان کرد: استان در بحث نظارت بر واحدهای تولیدی با 212 فقره بازرسی در بخش کشاورزی و صنعت رتبه دوم کشور را به دست آورده است.

وی با اشاره به آخرین تغییرات تسهیلات پرداختی افزود: از 29اردیبهشت 97تعداد 32فقره تسهیلات به مبلغ 160میلیارد ریال توسط بانک های عامل تسهیلات پرداخت شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: طبق آخرین مصوبه کارگروه ملی ابلاغی به استان ها مقرر شده است که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مانند گذشته در استان ها به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت ادامه داشته باشد.

پرزحمت افزود: در کارگروه ملی به مشکلات 2واحد تولیدی استان که با بانک های سپه و صنعت و معدن مشکل داشتند و در کارگروه استانی نیز به مشکلات 2واحد تولیدی دیگری رسیدگی شد.

رئیس سازمان صنعت و تجارت قزوین در خاتمه یادآور شد: استان قزوین سه هزار و 500واحد تولیدی، 15شهرک و ناحیه صنعتی و یک شهر صنعتی دارد.

نظر شما