رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین خبرداد؛

راه اندازی ۳۳صندوق خرد زنان روستایی در قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۱:۱۸
کد خبر: ۷۱۹۲۰۱
راه اندازی ۳۳صندوق خرد زنان روستایی در قزوین
فاطمه خمسه گفت: در راستای حمایت از مشاغل زنان روستایی 33صندوق خرد زنان روستایی در استان قزوین راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی  استان قزوین در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ایجاد و راه اندازی این صندوق های اعتباری به لحاظ دسترسی سریع زنان روستایی به منابع اعتباری مطمئن و به موقع است که یکی از این منابع اعتباری بانک ها هستند.

رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین هدف از تشکیل این صندوقها را، ارتقاء مهارتهای فردی و اجتماعی زنان روستایی از طریق اجرای برنامه های آموزشی، تجمیع پس انداز خانوارهای روستایی در جهت تامین مالی فعالیت های درآمد زا و افزایش درآمد خانوارهای کم درآمد از طریق پرداخت وام های کوچک برای اشتغال کوچک خانگی دانست.

 خمسه در ادامه به ویژگیهای این صندوق ها اشاره کرد و افزود: ایجاد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی به لحاظ دسترسی سریع زنان روستایی به منابع اعتباری مطمئن و به موقع می تواند، به عنوان پایه ای جهت تحقق پروژه های دیگر از جمله پروژه های کارآفرینی، تشکیل تعاونی، اشتغال زایی و دیگر تشکل های اقتصادی زنان باشد.

وی تصریح کرد: با همکاری بانک ها و پرداخت تسهیلات با نرخ سود پایین می توان زمینه اشتغال و تولید را در مناطق روستایی فراهم کرد.

این مقام مسوول در پایان بر آمادگی این سازمان برای همکاری با بانک ها برای استفاده از تسهیلات ویژه برای  بهره برداران  بخش کشاورزی و کارکنان این سازمان تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز