شهردار قزوین خبر داد؛

تأسیس شرکت گردشگری کاسپین در مناطق کامان و زرشک

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۴۸:۰۴
کد خبر: ۷۱۹۲۱۵
تأسیس شرکت گردشگری کاسپین در مناطق کامان و زرشک
علی صفری از تأسیس شرکت گردشگری کاسپین در مناطق کامان و زرشک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی صفری، شهردار قزوین در جلسه شورای معاونین استانداری قزوین که با حضور استاندار و مدیران استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیران شهری در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک برگزار شد، اظهار کرد: با راه‌اندازی شرکت کاسپین و واگذاری تمام امور منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک به این شرکت، مدیریت چندگانه این مؤسسه در ١٠سال گذشته از بین می‌رود.

شهردار قزوین تصریح کرد: شرکت کاسپین با توان مضاعف و مدیریت واحد می‌تواند پروژه‌ های سرمایه‌ گذاری را در این منطقه به سامان برساند.

صفری ادامه داد: تأسیس شرکت گردشگری کاسپین بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین و تأکید استاندار محترم انجام می‌شود تا مشکلاتی که تاکنون گریبانگیر مؤسسه کاسپین بوده است، رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این مجموعه گردشگری، به زودی شاهد تشکیل شورای راهبردی و توسعه منطقه به ریاست استاندار محترم و در سطح بالای مدیریتی استان خواهیم بود تا این شورا بتواند مشکلات فراروی منطقه نمونه گردشگری کامان وزرشک را مرتفع نماید.

این مقام مسوول با اشاره به ظرفیت‌ های بالای این منطقه در جذب گردشگر گفت: امیدواریم با تأسیس این شرکت و ایجاد و توسعه زیرساخت‌ های مؤثر، شاهد حضور گردشگران و رونق اقتصادی در این منطقه باشیم.

شهردار2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز