مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین:

رانندگان حمل و نقل کالا حق کمیسیون اضافی نپردازند

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۲:۵۸
کد خبر: ۷۱۹۶۸۴
رانندگان حمل و نقل کالا حق کمیسیون اضافی نپردازند
افشین پیرنون گفت: رانندگان حمل و نقل کالای جاده ای از پرداخت حق کمیسیون اضافی غیر قانونی به شرکتهای حمل و نقل خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در جلسه بررسی مطالبات رانندگان بخش حمل و نقل کالای جاده ای که با حضور معاونان و نمایندگان امنیتی و انتظامی استانداری، فرمانداری شهرستان البرز، صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین، سازمان تامین اجتماعی استان قزوین، روسای کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اولین گام در تحقق درخواست های رانندگان، نه گفتن به پرداخت کمیسیون اضافی غیر قانونی مطالبه شده از سوی شرکتهای حمل و نقل کالا و یا تولید کنندگان است.

مدیر کل راهداری قزوین اضافه کرد: در شبکه حمل و نقل جاده ای به دلیل پیچیدگی و گستردگی آن عوامل مختلفی دخیل هستند و بخش تولید بدون تقویت این شبکه منجر به رونق اقتصاد نخواهد شد.

پیرنون ضمن تشریح تک تک مطالبات این بخش تاکید کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سال جاری در خصوص نظارت مستمر بر عملکرد و رسیدگی به موقع تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای برابر قوانین و مقررات جاری در صورت مشاهده هرگونه تخلفی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای از رانندگان، عدم مسئولیت پذیری شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای در خصوص پرداخت کامل هزینه کرایه به راننده در مقصد حمل و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان از موراد مورد رسیدگی توسط بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان می باشد.

 در ادامه جلسه به موضوعاتی چون: اخذ کمیسیون اضافی توسط شرکتهای حمل و نقل و کارخانجات، اعمال افزایش 20درصدی نرخ تعرفه های حمل و نقل کالا از مبداء استان، برقراری یارانه تامین اجتماعی و تامین لاستیک و قطعات مورد نیاز رانندگان با نازل ترین قیمت بحث و تبادل نظر شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه