معاون عمرانی استاندار قزوین:

کارگاه های آسفالت غیراستاندارد پلمپ می شوند

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۹:۳۷
کد خبر: ۷۱۹۶۹۱
کارگاه های آسفالت غیراستاندارد پلمپ می شوند
علی فرخزاد گفت: تولیدکنندگان آسفالت ملزم به رعایت ضوابط هستند در غیر این صورت کارگاه متخلف پلمپ می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کارگروه استاندارد سازی کالا و خدمات در خصوص پلمپ کارگاه های تولید آسفالت غیراستاندارد اظهار کرد: در کمیته فنی استاندارد سازی کالا و خدمات ضوابط تولید آسفالت بازنگری شده و خیلی از شرایط برای تولید کنندگان آسان تر شده است، بنابراین تمامی تولید کنندگان ملزم به رعایت این ضوابط می باشند در غیر این صورت حتی نیاز به قطع خدمات نیست، بلکه می توان طبق مصوبه ای که در این خصوص موجود است، نسبت به پلمپ کارگاه تولید کننده اقدام کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین در خصوص تولید آسفالت غیراستاندارد توسط کارگاه های تولیدی اضافه کرد: استانداری به عنوان یک مرجع ناظر حتما در خصوص این موارد، اقدام کرده و بی تفاوت نخواهد ماند.

 فرخزاد افزود: اعتبارات موجود در حدی نیست که بتوان آسفالت بی کیفیت تولید کرد و بعد از مدت اندکی نیازمند ترمیم شود، حتی اگر از اعتبارات نامحدود نیز برخوردار بودیم چنین کاری صلاح نبود.

وی با توجه به اهمیت موضوع استاندارد سازی ادامه داد: برای هم افزایی و ارتقای سطح خدمات باید ضمن هماهنگی لازم با کارگروهها از اهرمهای اجرایی موجود استفاده کرد، همچنین می توان در جلسات بعدی از انجمن ها و تشکل های مرتبط با موضوع دعوت به عمل آورد.

این مقام مسوول با تاکید بر ظرفیت های بالای موجود در استان در زمینه های بازرسی، خاطر نشان کرد: برای تقویت شرکت های بازرسی باید از افراد بومی استفاده کرد و برای افزایش سطح استاندارد نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی عمومی و تخصصی اقدام  و در این زمینه برنامه های مناسبی تدوین کرد.

در این جلسه که با حضور دستگاههای مختلف برگزار شد، گزارشات بازرسی های انجام شده از تجهیزات و زمین ها ارائه شد و اقدامات انجام شده در خصوص دریافت پروانه شرکت های آسفالت، استقرار و تایید صلاحیت آزمایشگاهای تست مخازنCNG و همچنین درخواست واحدهای تولید کننده آجر که علی رغم دریافت پروانه استاندارد متقاضی سهمیه  سوخت می باشند نیز بررسی شد.

عکس استانداری 22

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز