در مسابقات جهانی ربوکاپ صورت می گیرد؛

حضور تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد استان قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۲:۲۳
کد خبر: ۷۱۹۷۱۶
حضور تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد استان قزوین
مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 در کانادا با حضور تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین؛ امسال نیز این مسابقات از 28 تا 31خرداد ماه97 به میزبانی شهر مونترال کانادا با حضور کشورهای ایران، آلمان، آمریکا، پرتغال، اتریش، چین، برزیل، هلند، ترکیه، مکزیک، ژاپن، کانادا، سنگاپور و ... برگزار می‌شود و کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران نیز با تیم‌ های مطرحی همچون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه تهران و دانشگاه‌ آزاد اسلامی ایلخچی در بخش دانشجویی آن حضور خواهد داشت.

 در این رقابت‌ های علمی و تحقیقاتی که هر سال با حضور بهترین تیم‌ های رباتیک جهان، زیر نظر فدراسیون جهانی ربوکاپ و در یکی از کشورهای فعال در این زمینه، در لیگ‌ های مختلف برگزار می‌شود،‌ شرکت کنندگان در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین در بخش دانش آموزی نیز تیم‌ های مدرسه سلام یوسف آباد،‌ کاوش دانش،‌ کاوش قلم،‌ فرزانگان،‌ انرژی اتمی، سینا تهران، امام محمد باقر (ع) اصفهان،‌ اژه ای اصفهان،‌ فرزانگان امین اصفهان و پژوهش‌ سرای فضیلی اصفهان از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی مسابقات جهانی ربوکاپ، در لیگ‌ ربات‌ های امدادگر، لیگ ربات‌ های انسان نما سایز نوجوان و کودک،‌ لیگ ربات‌ های صنعتی و لیگ ربات‌ های شبیه ساز امداد در این رقابت‌ ها حاضر شده است و از مدعیان اصلی این مسابقات به شمار می‌آید.

دانشگاه آزاد 2

نظر شما
پرونده ویژه