مدیر امور آبفای شهرستان قزوین:

برنامه جیره بندی آب در تابستان اجرا نمی شود

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۷:۳۵
کد خبر: ۷۲۰۰۱۵
برنامه جیره بندی آب در تابستان اجرا نمی شود
محمد کریمیان گفت: با وجود کمبود آب شرب، برنامه ای برای اجرای جیره بندی در فصل تابستان در سطح شهر قزوین نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین؛ محمد کریمیان مدیر امور آبفای شهرستان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه اغلب مشترکین با همکاری و رعایت موارد مصرف بهینه آب باعث شده در این روزها مشکلات ناشی از کمبود آب، کمتر در سطح شهر قزوین به وجود آید.

مدیر امور آبفای قزوین تصریح کرد: در حال حاضر از نظر تامین و توزیع آب در نقطه تعادل هستیم و تنها در چند منطقه شهر که پرتراکم هستند با استفاده از شیرهای فشارشکن، برنامه محدود مدیریت فشار در حال انجام است.

کریمیان افزود: تعهد شرکت های آب و فاضلاب برای تامین فشار آب، دو طبقه روی پیلوت می باشد.

وی خاطرنشان کرد: نصب پمپ بر روی شبکه توزیع آب و بعد از کنتور غیرقانونی بوده و طبق مقررات اقدام می شود.

این مقام مسوول گفت: در کنار درخواست برای همکاری مردم در صرفه جویی و رعایت مصرف بهینه آب، اقدامات فنی و بهره برداری برای ایجاد ظرفیت های جدید تولید آب هم در دستور کار قرار دارد.

مدیر امور آبفای قزوین اضافه کرد: چاه شماره سینای 1 در منطقه میدان دام وارد مدار بهره برداری شده و در آینده نزدیک چاههای شماره 2 و 3 با ظرفیت مجموع 110لیتر در ثانیه مورد بهره برداری برای تامین آب شرب قزوین قرار می گیرد.

کریمیان در ادامه با اشاره به افزوده شدن منابع جدید تولید آب ابراز کرد: در صورت استمرار همکاری مشترکین در رعایت مصرف بهینه و عدم قطعی برق های طولانی در چاهها و نیز عدم بروز شکستگی های خطوط اصلی، امیدواریم تابستان امسال با کمترین پیامد ناشی از کمبود آب، سپری شود.

وی در پایان اشاره کرد: طبق محاسبات صورت گرفته، یک کولر آبی برابر با یک نفر در خانوار، آب مصرف می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز