مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی قزوین:

برگزاری نمایشگاه هنر با هدف تقویت انگیزه هنرمندان ضروری است

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۲:۱۲
کد خبر: ۷۲۰۵۴۵
برگزاری نمایشگاه هنر با هدف تقویت انگیزه هنرمندان ضروری است
هادی طاهرخانی گفت: برگزاری نمایشگاه هنر یک حرکت لازم و ضروری برای تقویت انگیزه هنرمندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از هنرمندان جهت برگزاری نمایشگاه و حراج آثار هنرمندان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌ های فروش آثار هنری در سطح جهان امری رایج بوده و به واسطه‌ آن، هنرمندان آثار هنری خود را در معرض دید عموم قرار داده و با رغبت و انگیزه‌ بیشتری در مسیر هنر گام برمی‌دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی قزوین افزود: باید آحاد جامعه با هنر و آثار هنری عجین شده و این آثار را به محیط خانه‌ خود بکشانند؛ چرا که علاوه بر سود اقتصادی، در حمایت از فرهنگ و هنر نیز قدم مثبتی بوده و موجب رغبت هنرمندان برای ادامه مسیر می‌شود.

طاهرخانی یادآور شد: هدف از برگزاری نمایشگاه هنر یک جنبش لازم و ضروری برای هنرمندان این استان و  فرصت مناسبی  برای نمایش گذاشتن توانمندی‌ ها و آثار هنری خودشان می باشد.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود پتانسیل فراوان و هنرمندان توانا در این استان و همچنین سابقه‌ فرهنگی غنی قزوین، برپایی این نمایشگاه در نحوه‌ کیفیت زندگی هنرمندان نیز تاثیر داشته و موجب تقویت اقتصاد هنر می ش‍ود.

طاهرخانی از مسوولان سازمان‌ های خصوصی و دولتی خواستار شد که از این رویداد فرهنگی بزرگ حمایت کرده و با شناخت آثار هنری از بعد اقتصادی نیز به مسئله هنر نگاه کنند و همچنین با خرید از آثار هنرمندان، در تداوم این جریان فرهنگی قدم بردارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی قزوین در پایان افزود: امید است که این نمایشگاه درحد مطلوب برپا شده و تعاملات بین مردم و هنرمندان نیز بیشتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز