مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد؛

گازرسانی به ۵ روستای شهرستان تاکستان

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷:۱۶
کد خبر: ۷۲۰۵۷۸
گازرسانی به ۵ روستای شهرستان تاکستان
اسماعیل مفرد بوشهری گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 5 روستای تاکستان با اعتباری حدود 20میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری با اشاره به اینکه درحال حاضر 91 روستای منطقه تاکستان از گاز طبیعی بهره مند هستند، اظهار کرد: درحال حاضر پروژه گازرسانی به 5 روستای چنگوره، مایان، سراس، شناسوند و قلعه قره داش درحال اجرا هستند که طبق برنامه ریزی های انجام شده ظرف چند ماه آینده به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

بوشهری ادامه داد: بیش از 18 هزار خانوار تاکستانی از گاز طبیعی برخوردار هستند که معادل 100 درصد خانوارهای شهری و 98 درصد خانوارهای روستایی شهرستان تاکستان می باشند.

 وی وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای منطقه تاکستان را بسیار مطلوب دانست و افزود: در موضوع گازرسانی به واحد های صنعتی تاکستان نیز هم اکنون 325 واحد صنعتی عمده و جزء از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می کنند که امیدواریم با استقبال صاحبان صنایع به اتصال واحدهای خود به شبکه سراسری گاز، این تعداد بیش از پیش افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین تعداد مشترکین گاز شهرستان تاکستان را 55 هزار و 745 مشترک اعلام و تصریح کرد: این شرکت با تمام توان در مسیر ارائه خدمات مطلوب به مشترکین گام بر می دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز