معاون اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد؛

نظارت جدی بر کیفیت آرد و نان در قزوین

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۲:۰۳
کد خبر: ۷۲۱۰۶۰
نظارت جدی بر کیفیت آرد و نان در قزوین
منوچهرحبیبی گفت: نظارت بر بهبود و ارتقای کیفیت آرد و نان در قزوین با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهرحبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در  جلسه شورای آرد و نان استان که با حضور مهندس پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین برگزارشد، اظهار کرد: نان مهم ترین بخش سبد غذایی ایرانیان است، به همین خاطر باید برای استاندارد سازی کیفیت آرد و نان، موضوع نظارت را جدی گرفت.

معاون اقتصادی استاندار  اضافه کرد: مردم در مجموع از روند تولید نان و کیفیت آن رضایت کامل ندارند و کیفیت نان دلخواه مردم نیست.

وی تصریح کرد: در بحث قیمت نان اعتقاد داریم نرخ آن باید منطقی و واقعی شود و این قیمت براساس هزینه هایی که صورت می گیرد، تعیین شود.

این مقام مسوول با تاکید بر بهداشت نان افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه سایر نهادهای مربوطه باید در این باره کنترل لازم را داشته باشند تا نان با کیفیت و بهداشتی به مردم عرضه شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: شرکت غله بر تولید آرد سبوس دار و میزان روند تولید و توزیع آن نظارت و بررسی داشته باشد.

حبیبی یاد آور شد : باید به بحث نان و آرد مردم حساس بود زیرا که ما مسوول سلامت مردم هستیم و در این راستا یکی از ارزیابی های دولتی ها همین چگونگی عرضه نان و آرد مردم است.

وی در پایان یادآور شد: تمام تلاش ما حمایت از تولید کننده است و در این راستا نیز انتظار رفتار صادقانه از تولید کننده داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز