رییس سازمان تعاون روستایی قزوین:

۸۲۰۰تن گندم و کلزا از کشاورزان قزوینی خریداری شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۹:۲۰
کد خبر: ۷۲۲۴۷۸
۸۲۰۰تن گندم و کلزا از کشاورزان قزوینی خریداری شد
محمود محمودی گفت: تاکنون 6600تن گندم و 1600 تن کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان استان قزوین خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمود محمودی رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در بازدید از مراکز خرید گندم و کلزا شبکه تعاون روستایی قزوین اظهار کرد: مراکز شبکه تعاون روستایی استان قزوین عملکرد مثبتی در اجرای دقیق دستورالعمل های موجود و تسهیل در فرایند خرید گندم وکلزا دارند و تاکنون و 6600تن گندم و 1600تن کلزا توسط این مراکز خرید از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

رییس سازمان تعاون روستایی قزوین قیمت هر کیلو محصول کلزا را 28هزار و 665ریال عنوان کرد و افزود: قیمت گندم معمولی با افت چهار درصد مفید و 2درصد غیرمفید به قیمت 13هزار ریال و گندم دور دوم با افت مشابه به نرخ 13هزار و 300ریال خریداری خواهد شد.

محمودی با اشاره به اینکه مراکز خرید تضمینی استان قزوین متناسب با سطح زیرکشت و میزان برداشت گندم و کلزا در سطح استان پراکنده شده است، ادامه داد: 10مرکز خرید گندم و 4مرکز خرید کلزا توسط شبکه تعاون روستایی در سراسر استان تا ساعت 20عملیات خرید و تحویل گندم از کشاورزان را انجام می‌دهند.

این بازدید به منظور بررسی روند خرید گندم و کلزا به صورت سرزده با حضور، سیمیاری معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی قزوین، عباسی رییس اداره بازرگانی، کریمی کارشناس واحد حقوقی، شاهنظری مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان، باقری مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان قزوین و جمعی از کارشناسان جهاد کشاورزی استان انجام شد.

همچنین در ادامه این مراسم از مراکز خرید گندم و کلزا شرکت تعاون روستایی سینا واقع در شهرک قشلاق، شرکت تعاون روستایی البرز واقع در شهرک خرم آبیک و شرکت تعاون روستایی کمال آباد بازدید شد.

سازمان تعاون روستایی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز