در مراسمی باحضور معاون وزیر صنعت؛

طرح توسعه یک واحد تولیدی در آراسنج افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۲:۵۷
کد خبر: ۷۲۲۴۹۰
طرح توسعه یک واحد تولیدی در آراسنج افتتاح شد
در آستانه روز صنعت و معدن طرح توسعه یک واحد تولیدی در شهرک آراسنج با حضور معاون وزیر صنعت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور صادق نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ودر راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی طرح توسعه یک واحد تولیدی در شهرک آراسنج افتتاح شد.

این واحد به تولید انواع کود و سموم پودری برای مصارف کشاورزی می پردازد و برای راه اندازی این واحد تولیدی که اشتغالزایی برای 20نفر را به همراه داشته، 20میلیارد ریال هزینه شده است.

صادق نجفی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران پس از بهره برداری از این واحد، از وضعیت واحدهایی که ماه گذشته بر اثر وقوع سیل در منطقه در شهرک صنعتی آراسنج آسیب دیده بودند، دیدن کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بازدید از چند شهرک صنعتی استان قزوین از جمله شهرک صنعتی آراسنج، لیا و کاسپین به قزوین سفر کرده است.

پرزحمت رئیس سازمان صنعت قزوین در حاشیه این بازدید ها گفت: این بازدید در آستانه روز صنعت و معدن و در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان و تسهیل و رفع موانع در سر راه تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان قزوین انجام شد.

استان قزوین دارای 15شهرک و ناحیه صنعتی است، همچنین 92واحد تولیدی در شهرک صنعتی آراسنج واقع در شهرستان بوئین زهرا دارای پروانه بهره برداری هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز