قائم مقام کمیته امداد استان قزوین:

۸۰درصد اشتغال مددجویان با درآمد پایدار است

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۱:۰۷
کد خبر: ۷۲۳۳۰۸
۸۰درصد اشتغال مددجویان با درآمد پایدار است
امیر خوش نیت گفت: بیش از ۸۰درصد مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد منجر به ایجاد درآمد پایدار برای مجریان طرحها بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین؛ امیر خوش نیت قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: ریشه کنی فقر با توانمندسازی ولینعمتان محقق می‌شود و اشتغال زایی به عنوان اصلی مهم در بحث توانمند سازی، در اولویت برنامه ها و اقدامات کمیته امداد امام (ره) استان قزوین قرار دارد.

قائم مقام کمیته امداد قزوین اضافه کرد: کمیته امداد امام (ره) با کسب تجربه های مفید در حوزه اشتغال زایی و توانمندسازی، امروز رویکرد خود را بر ارتقای سطح کیفی طرح های اشتغال‌ و پایدارسازی هرچه بیشتر مشاغل قرار داده است.

خوش نیت با اشاره به کیفی سازی طرح های اشتغال کمیته امداد افزود: با اجرای این سیاست طی سال‌های۹۵ و ۹۶ در میان دستگاه‌ های مختلف استان حائز عنوان رتبه برتر ایجاد طرحهای اشتغال شده است، زیرا بیش از تعهد خود، اشتغال زایی کرده است.

وی تصریح کرد: ارزیابی‌ های درون سازمانی و برون سازمانی حکایت از این دارد که اشتغال ایجاد شده در کمیته امداد از کمترین حد انحراف برخوردار بوده به طوری که بیش از ۸۰درصد مشاغل ایجاد شده واقعی و منجر به ایجاد درآمد پایدار برای مجریان طرحها بوده است.

این مسوول با اشاره به اقدامات انجام شده توضیح داد: در مجموع طی سال گذشته سه هزار و ۸۴۵شغل برای مددجویان ایجاد شد و در روزهای پایانی سال۹۶ جشن توانمندی بیش از هزار و ۵۰۰مددجوی تحت حمایت برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد قزوین اشتغال را محوری مهم در خانواده دانست و گفت: اگر مشکل معیشت خانواده رفع شود، دیگر دست نیاز به سوی کسی دراز نمی‌کند از این رو اشتغال زایی گام مهم و اساسی برای فقرزدایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز