معاون اقتصادی استاندار قزوین:

بانک ها تسهیلات اشتغال را سریع تر پرداخت کنند

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵:۱۵
کد خبر: ۷۲۳۳۲۲
بانک ها تسهیلات اشتغال را سریع تر پرداخت کنند
منوچهر حبیبی گفت: عملکرد بانک های استان قزوین در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی ضعیف است که باید در این امر سرعت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل بانک کشاورزی ایران اظهار کرد: 10هزار نفر در استان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی نام نویسی کرده اند که از این تعداد پس از غربالگری توسط دستگاه های مربوطه 817نفر با طرح برای دریافت وام واجد شرایط شناخته شدند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: بانک ها این اختیار را دارند  تا خود به تایید متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی که به آنها معرفی شده است، بپردازند.

حبیبی با بیان اینکه 281طرح اشتغالزایی روستایی به میزان یک هزار و 131میلیارد ریال به بانک کشاورزی استان معرفی شده اند، افزود: تاکنون تنها 30میلیارد ریال از جانب این بانک پرداخت شده که این رقم ناچیز بوده و انتظار داریم  این بانک در رسیدگی و پرداخت تسهیلات سرعت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: با وجود شرایط دشوار اقتصادی و تاکید مقام های عالی رتبه مانند رییس جمهور بر همراهی و همکاری تمامی دستگاه ها و نهادها برای کمک به اهداف اشتغال و اقتصاد شاهدیم بانک ها آنطور که باید و در توان خود در این خصوص اقدام نمی کنند که این رویه باید تغییر یابد.

این مقام مسوول ادامه داد: برای سیستم بانکی فرقی نمی کند که در چه شرایطی، عادی یا جنگ و تحریم به فعالیت می پردازد در صورتی که اکنون بیش از هر زمان دیگر وقت همکاری و تعامل تنگاتنگ بین همه دستگاه ها و ارکان حاکمیتی برای کمک به وضعیت اقتصادی کشور و حل مشکلات این حوزه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز