مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی قزوین:

سیزدهمین نمایشگاه مبلمان در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۷:۴۰
کد خبر: ۷۲۴۳۰۱
سیزدهمین نمایشگاه  مبلمان در قزوین برگزار می شود
هادی طاهرخانی گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان قزوین اظهار کرد:  سیزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ 11 لغایت 15تیر ماه سال جاری به مدت 5روز با مشارکت تولیدکننده و عرضه‌کننده مبلمان و همچنین با نظارت و همکاری اتحادیه درودگران قزوین برگزار می شود.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: از اهداف برپایی این نمایشگاه ایجاد فضایی به منظور ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت، فراهم کردن فضاهای رقابتی جهت افزایش تنوع انتخاب، دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز‌ است.

وی افزود: بیش از 60مشارکت کننده در فضایی به مساحت 4000مترمربع، از استان‌ های قزوین و تهران تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

این مسوول بیان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود مورد تایید کارشناسان اتحادیه درودگران است و بر نحوه فروش آنها نیز نظارت می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین عنوان کرد: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر می باشد.

نمایشگاه 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز