مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین:

عملیات بهسازی محور قزوین به الموت آغاز شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۱:۳۳
کد خبر: ۷۲۵۵۲۰
عملیات بهسازی محور قزوین به  الموت آغاز شد
افشین پیرنون گفت: عملیات فاز اول بهسازی و روکش آسفالت محور قزوین به الموت اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص بهسازی محور قزوین به  الموت  اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز اول بهسازی و روکش آسفالت 15کیلومتر از محور قزوین به الموت حد فاصل منطقه رجایی دشت، گردنه قسلطین لار آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین بیان کرد: با پیگیری های لازم بخشی از اعتبار مورد نیاز برای انجام 15کیلومتر از عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور قزوین به الموت تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شده است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات ادامه داشته باشد.

پیرنون ادامه داد: طول کل این پروژه 33کیلومتر و شامل مسیر رشتقون تا رجایی دشت است که در صورت تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز ظرف مدت 2سال به اتمام می رسد.

وی عنوان کرد: طی عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور قزوین به الموت یک لایه قشر تقویتی ( اساس قیری ) و یک لایه رویه آسفالتی مناسب اجرا و سطح سرویس استانداردی برای محور به وجود خواهد آورد.

این مسوول ادامه داد: منطقه الموت به دلیل وجود شرایط اقلیمی مناسب، مناظر طبیعی زیبا و قدمت تاریخی همواره از مقاصد گردشگران خارجی و داخلی بوده و نگهداری و ایمن سازی راه های آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پایانه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز