طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه؛

محمد رمضانی رییس دادگاه عمومی بخش شال شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۶:۳۰
کد خبر: ۷۲۵۸۲۵
محمد رمضانی رییس دادگاه عمومی بخش شال شد
با حکم رییس قوه قضاییه؛ محمد رمضانی به عنوان رییس دادگاه عمومی بخش شال منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ آیین تکریم و معارفه محمد رمضانی رییس جدید دادگاه عمومی بخش شال با حضور حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین، سید محمد علی موسوی رییس سابق دادگاه عمومی بخش شال و مسوولان قضایی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شال برگزار شد.

محمد رمضانی، رییس جدید دادگاه عمومی بخش شال در این مراسم گفت: شرایط کنونی جامعه به گونه ای است که نیاز دارد همه مسوولان همدل و همراه باشند و باید به این باور برسیم که با همفکری می توان گره از مشکلات مردم گشود.

رمضانی افزود: احقاق حق و تحقق عدالت از وظایف ذاتی و قانونی دستگاه قضایی است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا اگر حقی از کسی ضایع شده است به او بازگردانده شود.

رییس جدید حوزه قضایی بخش شال خاطر نشان کرد: صلح و سازش، سرعت در روند رسیدگی به پرونده ها، برخورد قاطع با متخلفان، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و معتمدین از جمله اهداف مدیریت این دادگاه می باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی به دور از جریانات و در مسیر قانون حرکت خواهد کرد و در این مسیر با کسانی که بخواهند با اهداف شخصی موجب تضییع حقوق جامعه شوند و یا امنیت و آسایش عمومی را مختل نمایند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 در ادامه مراسم سید محمد علی موسوی، رییس سابق دادگاه عمومی بخش شال گفت: روحیه مردم منطقه شال در زمینه صلح و سازش بسیار بالا است و به همین خاطر بسیاری از پرونده ها در این حوزه با گذشت طرفین مختومه می شود.

موسوی خاطر نشان کرد: در مدت 3سال خدمت در دادگاه بخش شال بیش از 5هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و جرائم خشن نیز در شال کاهش چشمگیری داشت.

دادگستری2

نظر شما