مدیرکل راهداری استان قزوین:

رعایت مقررات حمل و نقل موجب کاهش تخلفات می شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۶۵۲۱
رعایت مقررات حمل و نقل موجب کاهش تخلفات می شود
افشین پیرنون گفت: رعایت مقررات در حوزه حمل و نقل کالا از سوی رانندگان منجر به کاهش تخلفات در این حوزه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در بازدید از شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای اظهار کرد: رعایت هر چه بیشتر مقررات موجود در حوزه حمل و نقل کالا توسط رانندگان  می تواند نقش موثری در کاهش تخلفات در این حوزه داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین در خصوص رعایت قوانین و موارد ضروری عنوان کرد: حضور مدیران فنی شرکت ها در محل شرکت حمل و نقل و همچنین حضور راننده در هنگام صدور بارنامه از موارد الزامی به منظور جلوگیری تخلفات احتمالی و حوادث جاده ای می باشد.

پیرنون ادامه داد: بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به طور مستمر را از شرکت های حمل و نقل کالا و همچنین کنترل اسناد حمل و نقلی رانندگان در سطح محورهای مواصلاتی استان بازدید به عمل می آورند.

وی افزود: استمرار این بازدید ها در طول سال موجب کاهش تخلفات شرکت ها و رانندگان در حوزه حمل و نقل کالای جاده ای خواهد شد.

پیرنون در این بازدید از نحوه صدور بارنامه، میزان اخذ کمیسیون مربوطه توسط شرکت، تراکنش مالی دستگاه های پوز شرکت و همچنین موضوع سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان توسط شرکت ها را بررسی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز