مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین:

دومین نمایشگاه آثار هنری در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۲:۲۲
کد خبر: ۷۲۶۵۶۰
دومین نمایشگاه آثار هنری در قزوین برگزار می شود
هادی طاهرخانی گفت: دومین نمایشگاه آثار هنری (اکسپو) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از 9لغایت 12مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در جلسه هم اندیشی که با حضور زاهدی استاندار قزوین، جمعی از مدیران استانی و هنرمندان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شرکت نمایشگاههای بین المللی بعد از گذشت ده سال با رویکرد اقتصادی به هنر، برگزاری دومین اکسپوی هنر را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین ادامه داد:  دومین اکسپوی استان قزوین از تاریخ 9لغایت 12مرداد ماه سال جاری با شعار "هر خانه، یک اثر هنری" ، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

طاهرخانی ابراز کرد:  امیدواریم با خرید آثار هنری که روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود، شاهد آشنایی هرچه بیشتر جامعه با هنر و آثار هنری باشیم.

وی افزود: ما در بازار شاهد هستیم محصولاتی که ارزش چندانی ندارند، فروش زیادی در بین عموم داشته و جای آثار هنری در منازل خالی است.

این مسوول یادآور شد: استان قزوین دارای هنرمندان نخبه و فاخر در تمامی زمینه ها است و اجحاف بزرگی در حق هنرمندان شده است، که باید جبران شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز