معاون حمایت خانواده کمیته امداد قزوین:

۲میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج در قزوین پرداخت شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۰:۵۳
کد خبر: ۷۲۶۹۲۲
۲میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج در قزوین پرداخت شد
محمد صیادی گفت: مبلغ دو میلیارد و 523 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: ‌برای کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج فرزندان مددجو و ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین در سال گذشته مبلغ دو میلیارد و 523 میلیون تومان پرداخت‌ شده است.

معاون حمایت خانواده کمیته امداد قزوین عنوان کرد: مبلغ پرداخت شده برای تامین 474 فقره جهیزیه، 282 مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجو ، ازدواج مجدد 54 نفر از بانوان تحت حمایت و 32 فقره جهیزیه  طی سال گذشته بوده است. همچنین 319فقره جهیزیه و هدیه ازدواج هم به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان پرداخت شده است.

صیادی در خصوص جمع آوری کمک ‌هزینه های ازدواج پرداختی به افراد تحت حمایت کمیته امداد اضافه کرد:  از مجموع این کمک ها حدود یک میلیارد و 65 میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد، بیش از 731 میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی ، 428 میلیون تومان  از کمک حامیان و 298 میلیون تومان کمک موسسات خیریه تامین شده است. 

 وی پرداخت کمک‌ هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت را از سرفصل‌های مهم حمایتی کمیته امداد  در حوزه حمایت‌های اجتماعی اعلام کرد.

این مسوول افزود: کمک‌هزینه های ازدواج در قالب کمک‌ هزینه جهیزیه به نو عروسان و هدیه ازدواج به نو دامادهای تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می شود و هدف این نهاد از ارائه چنین خدماتی به همراه دوره های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج، توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه و آسان در بین جامعه هدف تحت حمایت است.

معاون حمایت خانواده کمیته امداد قزوین ادامه داد: برای تحکیم نهاد خانواده و توجه به ابعاد معنوی جامعه، دوره‌های آموزشی در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری و ... برای زوج‌های جوان تحت حمایت برگزار می شود.

صیادی در پایان یادآور شد: خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان  و یا شماره‌گیری با کد # ۰۲8*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین مشارکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز