مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین:

رشد اقتصادی با حمایت از تولیدات داخلی محقق می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۹:۵۶
کد خبر: ۷۲۸۰۰۰
رشد اقتصادی با حمایت از تولیدات داخلی محقق می شود
هادی طاهرخانی گفت: تحقق رشد اقتصادی نیازمند حمایت از تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است.

به گزارش خبرکزاری برنا از قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در آیین افتتاحیه نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" و "دُرّ ماندگار" اظهار کرد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج و گسترش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و تولید محصولات با کیفیت یکی از لزوم جلب اطمینان مصرف کنندگان برای استفاده از کالا است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین ادامه داد: توانایی صنعتگران و تولیدکنندگان به حدی رسیده است که نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه بین المللی نیز می توانند با محصولات خارجی رقابت کنند.

طاهرخانی افزود: برای معرفی تولیدات و محصولات جدید، بسترسازی مناسب یکی از اقداماتی است که باید صورت بگیرد و برگزاری نمایشگاه ها فرصت بسیار خوبی را ایجاد می کند.  

این مسوول عنوان کرد: دومین نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" با حضور بیش از 90مشارکت کننده در فضایی به مساحت 4000مترمربع در حوزه های لوازم خانگی، دکوراسیون منزل، لوستر و ... تا تاریخ 22تیر ماه برگزار می باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین ابراز کرد: امیدواریم با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با برگزاری این نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی رواج پیدا کند و به رشد اقتصادی دست یابیم.

طاهرخانی اضافه کرد: در راستای حمایت از کالای ایرانی، دومین نمایشگاه اکسپو و حراج آثار هنری هنرمندان استان قزوین از تاریخ 9لغایت 12مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در اواخر آبان ماه سال جاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین میزبان برگزاری کنگره بزرگداشت 3000شهید استان قزوین خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز