درخشش کاراته کاران قزوین در آسیا

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۶:۲۸
کد خبر: ۷۲۹۲۵۸
درخشش کاراته کاران قزوین در آسیا
تیم ملی کاراته ایران با درخشش قزوینی ها به دو مدال ارزشمند در آسیا دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که با شرکت 312کاراته کا از 29کشور در اردن برگزار می شود، مجید حسن نیا به مدال طلا و علی اصغر آسیابری به مدال نقره رسیدند.

در وزن 55- کیلوگرم مجید حسن نیا ابتدا به مصاف کاراته کای هنگ کنگ رفت و به برتری 6-0 رسید و سبز برابر حریفی از کشور مالزی پس از تساوی 5-5 در هانتی با رای داوران به برتری دست یافت. حسن نیا در مرحله نیمه نهایی کاراته کای هندی را 9-0 برد ودر فینال 6-2 از سد صعود البشیر از عربستان گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن 75- کیلوگرم علی اصغر آسیابری در دور اول به مصاف حریفی از کشور هنگ کنگ رفت و 6-1 به پیروزی رسید وو سپس کاراته کای چینی را 2-1 برد و در نیمه نهایی با پیروزی 8-5 مقابل نماینده عربستان راهی فینال شد. آسیابری در مسابقه پایانی 4-6 به بشیر النجار از کشور میزبان باخت و نایب قهرمان آسیا شد.

در وزن 67- کیلوگرم امیررضا میرزایی با نتیجه مشابه 2-0 حریفانی از ویتنام و چین را شکست داد و سپس 3-1 بر کاراته کای کشور یمن غلبه کرد و در نیمه نهایی برابر نماینده اردن پس از تساوی 3-3 با قانون سنشو شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. میرزایی در مسابقه رده بندی نیز 4-5 مغلوب ایکبولجان اوزاکوف از ازبکستان شد و از کسب مدال بازماند.

آسیا (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز