مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

۱۸۲هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان قزوینی خریداری شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۳:۰۶
کد خبر: ۷۲۹۳۲۲
۱۸۲هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان قزوینی خریداری شد
شهرام رحمانی گفت: تا کنون بیش از ۱۸۲هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان استان قزوین خریداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهرام رحمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید تاکنون، بیش از ۱۸۲هزار تن گندم و کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان استان قزوین خریداری شده است.

رحمانی در خصوص خرید 182هزار تن گندم و کلزا اضافه کرد: از این میزان ۱۷۱هزار و ۲۷۰تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده که همزمان با خرید گندم، خرید تضمینی کلزا نیز در استان انجام می‌شود.

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: میزان خرید تضمینی گندم در سطح  شهرستانهای استان ۷۴هزارتن در آبیک،  ۲۶هزار تن بوئین زهرا، ۲۸هزار تن قزوین، ۲۶هزار تن البرز و ۱۷هزار تن تاکستان است.

وی افزود: مراکز خرید گندم در شهرستان آوج نیز از ۲۰تیرماه شروع به خرید کرده و تاکنون ۸۰۴تن گندم خریداری کرده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان نیز تاکنون ۱۱هزار و ۲۲۵تن بوده است.

رحمانی خاطر نشان کرد: در سال جاری گندم معمولی با نرخ مصوب یک هزار و ۳۰۰تومان، گندم دروم با نرخ ۱هزار و ۳۳۰تومان و کلزا با قیمت مصوب ۲هزار و ۸۶۶ تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین میزان خرید تضمینی گندم در سال گذشته را ۲۱۲هزار تن و دانه‌ روغنی کلزا را ۹هزار تن اعلام کرد.

وی در پایان گفت: ۲۳مرکز خرید تضمینی گندم و ۵مرکز خرید تضمینی کلزا از ساعت ۸صبح لغایت ۸شب آمادگی تحویل محصول گندم و کلزای کشاورزان در سطح استان را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز