معاون اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به کشاورزان پرداخت شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۹:۴۵
کد خبر: ۷۲۹۷۴۶
۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به کشاورزان پرداخت شد
حمید رضا تبسمی گفت: ۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات حمایت از توسعه و اشتغال پایدار روستایی به کشاورزان استان قزوین پرداخت شد.

به گزارش خبرگزار ی برنا از قزوین؛ حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: برای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری بیش از ۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی استان قزوین در قالب ۸۹طرح پرداخت شده است.

معاون اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی قزوین رتبه اول را در سطح استان و رتبه چهاردهم  را در سطح ملی در پرداخت تسهیلات مذکور در بین دستگاه های متولی کسب کرده است.

وی بیان کرد: این تسهیلات از طریق بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود و بانک کشاورزی با پرداخت ۹۲میلیارد و ۸۵۱میلیون ریال معادل ۶۶درصد رتبه اول را درپرداخت تسهیلات پایدار مناطق روستایی دارد.

این مقام مسوول عنوان کرد: شهرستان بوئین زهرا با دریافت ۷۱میلیارد و ۷۳۶میلیون ریال بیشترین تسهیلات رادر بین شهرستانهای استان دریافت کرده است.

تبسمی ادامه داد: با پرداخت تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی پیش بینی می شود ۳۲۶شغل جدید در استان ایجاد شود.

معاون اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: رسته های اولویت دار بخش کشاورزی شامل کشت زعفران وگیاهان دارویی، پرورش دام سبک وسنگین، پرورش و فراوری طیور و زنبور عسل، شیلات و آبزیان، کشت نهال و بذر، صنایع غذایی و تبدیلی تکمیلی کشاورزی،  بسته بندی میوه وسبزی و نان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت استفاده  از این نوع تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز