معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

صرفه جویی برق در سازمان های دولتی از اهمیت بالایی برخوردار است

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۱:۴۲
کد خبر: ۷۳۰۵۷۷
صرفه جویی برق در سازمان های دولتی از اهمیت بالایی برخوردار است
سید محمد قافله باشی گفت: ساعت اوج مصرف برق درادارات و سازمان های دولتی از ساعت 11 الی 15 است که صرفه جویی در این بازه زمانی کاهش بسیار موثری را درهزینه های برق مصرفی به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید محمد قافله باشی معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در همایش مدیریت مصرف برق که  ویژه مدیران و فرماندهان پایگاه بسیج ادارات  شهرستان تاکستان با محوریت کاهش انرژی برق در ادارات و سازمان ها در سالن جلسات فرمانداری تاکستان برگزارشد، گفت : با توجه به وضعیت بارش و ذخیره آب پشت سدها باعث از مدار خارج شدن نیروگاههای برق آبی و حدود 4000مگاوات کاهش تولید برق شده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل شرکت توانیر ساعت اوج مصرف ادارات و سازمانهای دولتی از ساعت 11 الی 15 است که با صرفه جویی در این بازه زمانی کاهش بسیار موثری را درهزینه های برق مصرفی به همراه دارد.

قافله باشی گفت: روسای ادارات شرکت کننده در همایش مدیریت مصرف برق مانند سفیران برق عمل  کنند و رعایت مواردی از جمله کاهش برودت وسایل سرمایش در ساعت پیک ظهر و تنظیم و تعویض لوزام سرمایش مستعمل و استفاده از لوازم با برچسب انرژی ++ A  یا  + A و یا A از راهکارهای مهم در مدیریت مصرف برق در ادارات است.

نظر شما