رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین اعلام کرد؛

آمادگی ۲۵۰ گروه جهادی برای همکاری با کمیته امداد قزوین

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۲:۱۲
کد خبر: ۷۳۰۶۱۴
آمادگی ۲۵۰ گروه جهادی برای همکاری با کمیته امداد قزوین
علی اله بداشتی گفت: برای کمک به خدمت رسانی به محرومان، 250گروه جهادی بسیج سازندگی استان قزوین آماده همکاری برای توزیع بسته‌ های حمایتی و اجرای سایر برنامه‌ های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از فعالیت‌ های و نگاه حمایتی مبتنی بر توانمندسازی در این سازمان بیان کرد: خدمت رسانی به محرومان یکی از رویکردهای اصلی انقلاب اسلامی است که اگر چنین نبود در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، این نهاد از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی تأسیس نمی‌شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین با اشاره به فعایت های بسیج سازندگی در عرصه‌ های مختلف افزود: برای کمک به خدمت رسانی به محرومان به خصوص در مناطق محروم، 250گروه جهادی آماده همکاری برای توزیع بسته‌ های حمایتی و اجرای سایر برنامه‌ های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین است.

وی تأکید کرد: این گروه‌ های جهادی آمادگی در زمینه بازسازی واحدهای مسکونی روستایی و ارائه سایر خدمات این مناطق نیز توانایی خدمت رسانی دارند چراکه این گروه‌ ها در غالب دو دسته فعالیت دارند، گروه های مستقر حداقل دو سال در این مناطق مستقر می‌شوند و به خدمت رسانی می‌ پردازند و سایر گروه ها تا زمان ارائه خدمت مورد نظر، در آن منطقه حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین با اشاره به کلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف می‌کند در کار خود بازنگری کنید، ادامه داد: امروز هجمه دشمن به کمیته امداد امام خمینی (ره) نشان می‌دهد که این نهاد در خط امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند از این رو خدماتش چون تیری در چشمان دشمنان است.

اله بداشتی گفت: در خصوص برخی مشکلات خاص نیازمندان می‌توان از ظرفیت‌ های خیران مرتبط با بسیج سازندگی و مجموعه‌ های فعال در این زمینه استفاده کرد تا بتوانیم مشکلات احصاء شده را با همکاری و هم افزایی رفع کنیم.

مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز با تقدیر از همکاری‌های بسیج سازندگی عنوان کرد: تا زمانی که خود را بدهکار خدمت به مردم ندانیم در ارائه خدمات موفقیت شایسته را کسب نخواهیم کرد.

مؤمنی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا کمک به نیازمندان را از طریق توانمندسازی آنها و ایجاد اشتغال محقق کند چراکه در این صورت رفع محرومیت به معنای واقعی محقق می‌شود.

وی افزود: بسیج سازندگی استان در زمینه بازسازی خانه‌ های مددجویان روستایی، احداث حمام و سرویس بهداشتی مددجویان روستایی و اجرای سایر خدمات کمیته امداد در مناطق دوردست با این نهاد همکاری کند.

در ادامه هر یک از معاونان کمیته امداد استان قزوین به تشریح بسترهای همکاری برای خدمت رسانی به نیازمندان پرداختند.

نظر شما