در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان قزوین تاکید شد؛

اجرای طرح‌های سرمایه‌ گذاری با رعایت مسائل زیست محیطی

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۳۱۰۳۱
اجرای طرح‌های سرمایه‌ گذاری با رعایت مسائل زیست محیطی
استاندار قزوین گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری با اجرای تکنولوژی و رعایت مسائل زیست محیطی اجرا شوند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تقویت خدمات سرمایه‌ گذاری در دستور کار بوده و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در راستای ایجاد اشتغال و تقویت اقتصادی مشارکت کنند و نمایندگان دستگاه‌ها باید در این زمینه اختیار عمل داشته باشند.

استاندار قزوین ادامه داد: اهلیت سرمایه‌ گذاران باید مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد بروز مشکل نباشیم و این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

زاهدی بر ایجاد سامانه جهت دسترسی آسان سرمایه‌ گذاران به امکانات و ظرفیت‌ های استان تاکید کرد.

وی با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود خاطرنشان کرد: بسیاری از کشتارگاه ‌ها و نیروگاه‌ها از ظرفیت کامل خود استفاده نمی‌ کنند و این امر باید مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: تقویت سرمایه‌ گذاری در استان در گرو اتحاد و انسجام دستگاه‌ های اجرایی مربوطه است که باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد استفاده بهینه از ظرفیت‌ها باشیم.

زاهدی بیان کرد: اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای سرمایه‌ گذاران داخلی و خارجی در استان قزوین  امری اساسی بوده در حالی که باید میزان سودآوری طرح‌ ها و پروژه‌ ها و همچنین اشتغالزایی نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت: طرح‌های سرمایه‌ گذاری با اجرای تکنولوژی و رعایت مسائل زیست محیطی  اجرا شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز