استاندار قزوین:

قهرمانان ورزشی با مدال های خود دل ملت ایران را شاد می کنند

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۵:۳۲
کد خبر: ۷۳۱۰۳۷
قهرمانان ورزشی با مدال های خود دل ملت ایران را شاد می کنند
زاهدی گفت: قهرمانان ورزشی با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی و جهانی غرور ملی، انسجام و همبستگی را ارتقا می دهند و در ایجاد شور نشاط وامید در جامعه نقش بی بدیلی را ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در دیدار قهرمانان و مدال آوران کاراته و ووشو، بیان کرد: قهرمانان ورزشی با مدال های خود دل ملت ایران را شاد می کنند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند.

وی افزود: پیروزی قهرمانان در میادین مختلف ورزشی موجب خوشحالی و شادمانی همه ملت ایران و به ویژه استان می شود.

استاندار در ادامه گفت: شما قهرمانان همانند فرزندان من هستید و زمانی که شما پیروزی های را کسب می کنید به من احساس غرور دست می دهد.

زاهدی بیان داشت: ایران کشوری پهناور و با اقلیم های متعدد و مختلف است که این امر باعث شده در جای جای ایران استعدادهای خوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد:استان قزوین در کنار ظرفیت های اقتصادی که دارد، در حوزه ورزش نیز دارای جایگاه مناسبی است که در این راستا باید گروه هایی برای استعدادیابی تشکیل شده و افراد مستعد را شناسایی و بر روی آنان سرمایه گذاری شود.

استاندار قزوین در ادامه اظهار داشت: مدال آوران ورزشی با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی و جهانی غرور ملی، انسجام و همبستگی را ارتقا می دهند و در ایجاد شور نشاط وامید در جامعه نقش بی بدیلی را ایفا می کنند.

استاندار در پایان یادآور شد: بنده این موفقیت های بزرگ ورزشکاران را به مسئولان و هیات های ورزشی استان، جامعه ورزش و خانواده این قهرمانان افتخارآفرین تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و سلامتی برای این عزیزان مسالت دارم.

در این دیدار محمد مهدی رضایی دارنده مدال طلای رقابت های ووشو قهرمانی نوجوانان جهان در برزیل، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی قهرمانان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اردن حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز