امام جمعه قزوین:

با تخریب دولت‌ خدمات نظام زیر سؤال می‌رود

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۳۱۰۶۲
با تخریب دولت‌ خدمات نظام زیر سؤال می‌رود
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: تحول در حوزه بهداشت و درمان در طول انقلاب اسلامی بسیار گسترده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار با طاهر موهبتی معاون وزیر بهداشت و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بحمدالله تحولات و خدمات در حوزه بهداشت و درمان در طول انقلاب اسلامی بسیار گسترده و کاملاً محسوس است و از مسئولان برای نگاه ویژه‌ای که به این حوزه مهم و حیاتی دارند قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه3

وی تحول در حوزه فرهنگ بهداشت و درمان را نیز تحول دیگر در این حوزه برشمرد و تصریح کرد: تحول در فرهنگ بهداشت و درمان بسیار چشم‌گیر است و شاهدیم رفتار پزشکان و پرستاران با بیماران و همراهان آنها هر روز دلسوزانه‌تر می‌شود.

امام جمعه قزوین افزایش دقت در حوزه پزشکی را تحول سوم در این عرصه برشمرد و ادامه داد: دقت پزشکان، پرستاران و به صورت کلی دقت در حوزه بهداشت و درمان محسوس است و این دستاوردهای ارزشمند نتیجه تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و متولیان امر است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با تأکید بر اینکه باید خدمات نظام با جدیت بیشتری اطلاع‌رسانی شود، ابراز کرد: اطلاع‌رسانی خدمات نظام در دولت‌های مختلف امری ضروری است و نباید در این حوزه کوتاهی صورت بگیرد.

وی در این خصوص ادامه داد: متأسفانه در برخی از دولت‌ها شاهد بودیم برای اینکه دولتی خود را توانمند جلوه دهد، اقدام به تخریب دولت قبلی کرده و آنها را ناتوان جلوه می‌دهد که این اقدام آسیب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

آیت‌الله عابدینی افزود: دولت‌ها تنها به رییس جمهور و وزرا خلاصه نمی‌شوند بلکه بخش عظیمی از بدنه دولت در تمام دولت‌ها ثابت هستند و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند اما با تخریب دولت‌ها خدمات نظام زیر سؤال می‌رود و به جامعه اینگونه القا می‌شود که نظام ناتوان است در حالی که خدمات گسترده‌ای در طول 40 سال صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز