مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد؛

عرضه لاستیک با نرخ دولتی به رانندگان قزوینی

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۶:۳۵
کد خبر: ۷۳۱۶۲۵
عرضه لاستیک با نرخ دولتی به رانندگان قزوینی
افشین پیرنون در بازدیدی از محل پایانه کالای قزوین از اختصاص غرفه ای جهت عرضه مستقیم لاستیک به رانندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای طی بازدیدی که به همراه معاون حمل و نقل و معاون فنی و نظارت این اداره کل داشت از چگونگی توزیع لاستیک توسط نمایندگی های فروش در راستای حمایت از حقوق رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در سطح استان بازدید به عمل آورد.

پیرنون در این بازدید گفت: با توجه به اهمیت موضوع عرضه مستیم لاستیک و همچنین سهولت دریافت آن برای رانندگان در این راستا غرفه ای برای توزیع آسان تر و سریع تر لاستیک در اختیار فروشندگان مجاز در پایانه کالای قزوین قرار گرفت.

افشین پیرنون همچنین ضمن بازدید از نحوه توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین از شرکت های مستقر در این پایانه بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این بازدید بیان داشت: توزیع کنندگان لاستیک در پایانه کالای استان حق توزیع بدون معرفی نامه را به رانندگان ندارند و در صورت هرگونه تخلف در این زمینه با متخلفان برخورد خواهد شد.

پیرنون بیان کرد: رانندگان میتوانند پس از طی مراحل دریافت لاستیک از سوی کانون صنفی رانندگان و اخذ معرفی نامه از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به فروشندگان مجاز لاستیک با نرخ دولتی مراجعه نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص رعایت قوانین و موارد ضروری توسط شرکت های حمل و نقلی عنوان کرد: حضور مدیران شرکت های حمل و نقل و مدیران فنی شرکت ها در محل شرکت از موارد الزامی به منظور جلوگیری تخلفات احتمالی و حوادث جاده ای می باشد.

پیرنون در ادامه گفت: بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به طور مستمر را از شرکت های حمل و نقل کالا و همچنین کنترل اسناد حمل و نقلی رانندگان در سطح محورهای مواصلاتی استان بازدید به عمل می آورند و در صورت مواجه با هرگونه تخلف موضوع بدون اغماض برخورد می گردد.

پیرنون در این بازدید از نحوه صدور بارنامه، میزان اخذ کمیسیون مربوطه توسط شرکت ها، تراکنش مالی دستگاه های پوز و همچنین موضوع سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان توسط شرکت ها را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

پیرنون در پایان این بازدید با جمعی از رانندگان در پایانه کالای قزوین از نزدیک در خصوص مشکلات و درخواست های آنها صحبت کرد.

راهداری2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز