مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خبرداد؛

صادرات ۵۰میلیون دلار کالا توسط شهرکهای صنعتی قزوین

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱:۳۹
کد خبر: ۷۳۲۰۵۵
صادرات ۵۰میلیون دلار کالا توسط شهرکهای صنعتی قزوین
حمیدرضا خانپور گفت: 50میلیون دلار کالا توسط شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کشورهای خارجی از طریق گمرگ استان قزوین صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در جریان بازدید از یک واحد تولیدی صادر کننده در شهرک صنعتی لیا اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال97 بالغ بر 50میلیون دلار کالا توسط بیش از 25واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کشورهای خارجی از طریق گمرگ استان قزوین صادر شده است.

خانپور گفت: اعزام هیئت های تجاری به خارج از کشور، مطالعه بازارهای هدف بصورت کلی و ارائه آن به واحدهای صنعتی جهت بهره برداری، برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی، کارفرینی و مهارتی و تخصصی، کمک به تشکیل کنسرسیوم های صادراتی، کمک به ایجاد دفاتر و مراکز فروش کالا از جمله برنامه های حمایتی برای واحدهای تولیدی که با هدف صادرات فعالیت می کنند در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قرار دارد.

وی یکی از برنامه های حمایتی صنایع کوچک را توسعه بازار فروش محصولات بنگاههای خرد و کوچک استان در بازارهای بین المللی عنوان کرد و افزود: تلاش جهت جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی با رویکرد استقرار صنایع صادرات محور، کمک و حمایت مالی به میزان 50درصد به واحدهای تولیدی جهت حضور در نمایشگاههای خارجی با هدف توسعه صادرات و ... را از مهمترین اقدامات این شرکت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی صادراتی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: پودر، مایع، گرانول برای شستشوو پاکیزگی، ورق های نازک  ونوار از مواد پلاستیکی، موم پارافین ها، مفتول، رزین های آلکید، الکیل بنزن سولفونه، روی، نخ های تک لا و تکستوره پلی استرها، سدیم لوریل اترسولفات، پلیمرهای پروپیلن، روغن های اسیدی، دتر جنت پودر، صفحه وری و نوار از آلیاژهای آلومینیوم، کشمش آفتابی بی دانه، اجزا  و قطعات ماشین های نوردگرم، ترکیبات اکسیژن دار غیر آلی، فرومولیبدن، صنایع چوب و ... از جمله محصولاتی بودند که از استان به خارج از کشور صادر شده است.

خانپور کشورهای انگلستان، روسیه، هلند، رومانی، هند، ترکیه، قرقیزستان ، پاکستان، تایلند، عراق ، قزاقزستان، افغانستان ، ازبکستان ، تاجیکستان، امارات، ترکمنستان، آذربایجان، چین،  را مقصد کالاهای صادراتی این واحدهای صنعتی عنوان کرد.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز