احمدپور فرماندار جدید آبیک تاکید کرد؛

پرهیز از نگاه سیاسی برای خدمت به مردم

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۴:۲۸
کد خبر: ۷۳۲۱۱۱
پرهیز از نگاه سیاسی برای خدمت به مردم
احمدپور بیان کرد: برای خدمت به مردم از نگاه سیاسی پرهیز می کنم و هیچ کس نباید پا را فراتر از قانون بگذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهرام احمدپور فرماندار جدید آبیک در مراسم معارفه که در سالن آمفی ‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در دوران مسئولیت جدید با روش مردم‌ داری و ساعی بودن تلاش می‌شود کارنامه خوبی در شهرستان آبیک از خود به جا بگذارم که در جلسات شورای اداری و تامین اهداف و برنامه‌ها را اعلام می‌کنم.

فرماندار جدید شهرستان آبیک ادامه داد: با برنامه‌ ریزی شهرستان آبیک را مدیریت کرده و از تمام ظرفیت این شهرستان استفاده می‌کنم.

احمدپور اضافه کرد: به عنوان نماینده نظام و دولت، فرماندار همه مردم شهرستان آبیک هستم و برای خدمت به مردم از نگاه سیاسی پرهیز می‌کنم چرا که کار با نگاه سیاسی جمع نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از انتقاد سازنده، منصفانه، مشفقانه و دلسوزانه برای تسریع در امور استقبال کرده و آن را می‌ پذیرم از سویی در مقابل نقد مغرضانه و دشمن‌ شادکن ایستادگی می‌کنم.

این مسؤول تصریح کرد: مجری سیاست‌ ها و دستورالعمل‌ های دولت هستم و از دولت باید حمایت شود.

فرماندار جدید شهرستان آبیک افزود: در شرایط حساس کشور لازم است انتقاد سازنده و به جا را مدیریت کنیم و با انسجام، وفاق و وحدت برای خدمت به مردم شهرستان آبیک گام برداریم.

احمدپور ادامه داد: به برکت شورای تامین قوی در شهرستان آبیک، این شهرستان از امنیت فوق‌ العاده‌ای برخوردار است که با وجود امام جمعه شهر آبیک، همدلی خاصی در ارکان مدیریتی شهرستان آبیک مشاهده می‌شود.

وی ضمن تبریک به حضور امام جمعه شهر آبیک در این شهر اضافه کرد: جای خوشحالی است که در زمان مسؤولیت ایشان بر مسند مدیریتی شهرستان آبیک قرار گرفته‌ام که از وجود ایشان و نمایندگان همراه و پرتلاش مجلس و دیگر مسؤولان بهره خواهم گرفت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمتان نظام هستند و با توجه به اینکه به برکت وجود مردم و انفاس قدسی شهدا  سمت گرفته‌ایم، نباید شهدا را فراموش کنیم.

فرماندار جدید شهرستان آبیک بیان کرد: در تمام ارکان کاری، توجه به چیزی بالاتر از خدمت به خلق خدا نیست گرچه شرایط سختی داریم اما باید با درددل کردن با مردم، آنها را درک کنیم که درب اتاق بنده به روی همه باز است.

احمدپور افزود: رهنمودها و دستورات استاندار قزوین و معاون سیاسی و امنیتی ایشان در تمام امور جاری و ساری خواهد شد و در تمام عرصه‌ ها به منصه ظهور می‌رسد.

وی ادامه داد: خادم همه هستم اما قانون‌ گرایی و قانون‌ مندی باید در شهرستان آبیک رعایت شود و کسی قرار نیست پا را فراتر از قانون بگذارد.

این مسؤول اضافه کرد: با پشتیبانی ائمه جمعه شهرستان آبیک و مدیران دستگاه‌ های اجرایی این شهرستان، در راستای جامعه‌ ای شاداب و بانشاط و منسجم و باوفاق گام برمی‌داریم.

فرماندار جدید شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: از استاندار قزوین و معاون سیاسی و امنیتی ایشان به دلیل اعتماد برای به دست گرفتن سکان فرمانداری شهرستان آبیک و همچنین حضور مسؤولان استانی، شهرستانی، نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه در مراسم معارفه تشکر و قدردانی می کنم.

فرماندار

نظر شما