مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

چراغ راهنمایی مخصوص دوچرخه در چهار مسیر دوچرخه سواری نصب شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۵:۳۵
کد خبر: ۷۳۲۵۴۳
چراغ راهنمایی مخصوص دوچرخه در چهار مسیر دوچرخه سواری نصب شد
سعید جهانگیری گفت: چراغ راهنمایی مخصوص دوچرخه در چهار مسیر دوچرخه سواری احداث شده شهر نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به نصب چراغ راهنمایی مخصوص دوچرخه در چهار مسیر دوچرخه سواری اظهارکرد:  با توجه به اینکه چراغ های راهنمای نصب شده در تقاطع های شهر در ارتفاع  قرار داشته و دوچرخه سواران برای مشاهده وضعیت این چراغ ها دید کافی ندارند، نصب چراغ مخصوص دوچرخه سواران ضرورت داشت.

وی عنوان کرد: بر این اساس در تقاطع های خیام- بوعلی، فردوسی- بوعلی، معلم- بابایی و چهارراه عدل چراغ راهنمایی مخصوص دوچرخه سواران قرار داده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: وجود این چراغ های راهنمایی که در ارتفاع های پایین تر قرار دارد کمک می کند دوچرخه سواران از وضعیت چراغ راهنمایی آگاه شده و از بروز تصادف جلوگیری شود.

جهانگیری گفت: به مرور زمان با احداث سایر مسیرهای دوچرخه در هر یک از تقاطع هایی که این مسیرها ایجاد شود، تقاطع مذکور به چراغ راهنمایی مخصوص دوچرخه سواران نیز مجهز می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان سعی کنند  در ترددهای درون شهری و به ویژه در فاصله های کوتاه از دوچرخه استفاده کنند تا ضمن کاهش بار ترافیکی معابر از آلودگی هوا هم جلوگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز